Коли інші відпочивають: чим гарний літній маркетинг

Коли інші відпочивають: чим гарний літній маркетинг

10.07.2019

Традиційно, літній період — це затишшя для маркетингу і просування, оскільки багато клієнтів у відпустці або проводять більше часу на свіжому повітрі зі своїми сім'ями. Однак це відмінний час для відновлення бізнесу і підготовки бізнес-сезону. Саме влітку, поки конкуренти відпочивають, варто задуматися про стимуляцію продажів, посилення впізнаваності бренду, переглянути асортимент.

Час для нових рекламних кампаній

Літо — найкращий час для запуску нових продуктів. Рекламна кампанія — процес тривалий. Відповідно, до вересня-жовтня, коли ваші конкуренти тільки почнуть, ви вже будете далеко попереду.

Те ж саме стосується і підвищення впізнаваності торгової марки — на це потрібно багато зусиль і терпіння. Влітку у клієнтів більше часу, щоб вивчати нові промо пропозиції.

Крім нових продуктів влітку можна протестувати нові канали та форми просування, це допоможе підібрати найбільш ефективні варіанти до сезону бізнес-активностей.

Літня тематика

Дизайн друкованої продукції з річною тематикою прекрасно виглядає. Включайте яскраву графіку, морські пейзажі, підказки мандрівникам і інформацію про популярних напрямках в брошури, буклети або флаєри та зробіть кілька поштових розсилок. Це прекрасний спосіб привернути увагу нової аудиторії. Така рекомендація буде актуальною і для зовнішньої реклами.

Не забудьте і про листівки та привітанні з літніми святами. Не завадять і просто листівки з вдячністю за лояльність до компанії. Також можна провести різноманітні заходи та вечірки для клієнтів.

Крім того, сезонна тематика — це відмінна можливість оновити всі презентаційні матеріали. Спробуйте замовити нові візитки, теки, провести редизайн сайту, запустити фотоконкурс в соціальних мережах — все це освіжить сприйняття бренду, допоможе підвищити впізнаваність і розширити аудиторію.

Сезонні розпродажі

Знижки та акції люблять всі клієнти. І зміна сезонів — завжди прекрасний привід підстьобнути попит. Зробіть акцент на пропозиціях до літа на початку сезону, а в кінці — підготуйтеся до осінніх акцій. Не забудьте згадати про це в рекламних розсилках.

Також можна підготувати невеликі літні сувеніри, які припадуть до смаку вашим партнерам і будуть нагадувати про ваш бренд.

Дбайте про онлайн-імідж

В епоху смартфонів і планшетів, навіть перебуваючи на дитячому майданчику з дитиною або на пляжі, ваші клієнти ніколи не відпочивають повністю від роботи. Вашому бізнесу це стане в пригоді.

Подбайте про те, щоб ваш сайт був адаптований під мобільні пристрої та контент не спотворю.

Зробіть все можливе, щоб просування через Інтернет залишалося стабільним, публікації на сайті та в соціальних мережах не припинялися і містили цікаву релевантну інформацію. Так у ваших клієнтів сформується лояльність, компанія буде виглядати в їхніх очах надійної та стабільної.

Відпочивши співробітники = максимальний потенціал

Сьогодні досить багато людей, які працюють в приватних структурах, не дозволяє собі відпустку. Однак ефективність такого персоналу з часом падає. Всім необхідне перезавантаження. Дозвольте своїй команді відпочити, влаштуйте спільні заходи. Результативність роботи істотно зросте. Влаштуйте на цій хвилі брейншторми та продумайте креативну рекламну кампанію.

Отже, літо — прекрасна пора і для відпочинку, і активізації маркетингових активностей. Це відмінний привід для рекламних кампаній, поновлення друкованої продукції, пошуку нових форм і каналів просування. Не втрачайте часу.