Корпоративні видання: робимо грамотно

Корпоративні видання: робимо грамотно

02.10.2018

Корпоративні видання - відмінний спосіб повідомити потенційним клієнтам останні новини, попросити про допомогу, продемонструвати свою повагу. Можна обмежитися й електронною розсилкою, однак друкована версія має ряд переваг: вона швидше зверне на себе увагу, оскільки виглядає яскравіше, її зручніше читати. Пропонуємо кілька корисних порад, які допоможуть зробити видання більш цікавим.

Уточніть для себе конкретну мету

Перед початком роботи над виданням потрібно розуміти, чого конкретно ви хочете досягти. Залучити спонсорів, дати більше інформації про себе, прорекламувати що-небудь - цей список можна продовжувати. Без чітких цілей не вийде зібрати правильний контент для цільової аудиторії. При цьому цілей може бути одна-дві. Не покладайте на видання занадто великі надії та не подавайте на нього занадто багато інформації, інакше можна перенавантажити реципієнта, він перестане читати й не буде повертатися до вашого видання.

Проаналізуйте потреби аудиторії

Перед відправленням чергової газети або журналу, упевніться в актуальності бази даних. Люди часто переїжджають, і це варто враховувати, щоб уникнути непотрібних витрат на поштові відправлення.  Також продумайте, який контент може бути цікаве вашим читачам, що саме розміщувалося в попередніх версіях, що спрацювало, а що ні.

Визначтеся з носієм

Зрозуміло, електронні розсилки коштують істотно дешевше. Особливо якщо мова йде про часті виходи, наприклад, тижневиках. Однак, як вже говорилося, друкована версія має переваги перед електронною.

Читачі швидше прочитають друковане видання, оскільки це простіше, ніж читати з екрана. Особливо високо ваші потенційні клієнти оцінять персоналізоване звернення. Адже зробити електронну розсилку дуже просто - а ось витратити кошти та проявити таку увагу може далеко не кожен. З цієї причини друковані відправлення мають набагато більший відгук.

Коричнюватий папір і зелені тони - сучасна «класика», що підкреслює екологічність компанії