Креативна висічка: секретний інгредієнт

Креативна висічка: секретний інгредієнт

16.01.2018

Сьогодні практично у всіх сферах бізнесу спостерігається жорстка конкуренція. Щоб підвищити ефективність, кожна рекламна кампанія повинна бути такою, яка запам'ятовується і залучати увагу аудиторії. Це стосується будь-якого комунікаційного каналу, будь то реклама на телебаченні, в Інтернеті, або друкована продукція. Важливий інгредієнт унікальність. У друкованій рекламі таким «інгредієнтом» може стати незвичайна висічка.

Що це таке

Виготовлення друкованої продукції складається з декількох етапів: створення дизайну та підготовка файлу до друку, безпосередньо друк та після друкована обробка. Саме на останньому етапі надрукований лист перетворюється безпосередньо на продукцію – флаєр, візитку або буклет. На цьому ж етапі продукція прикрашається – наноситься лак, спеціальна плівка, надається остаточна форма. Саме надання остаточної форми за допомогою спеціальних металевих штампів – і є висічка.

Як правило, висічка асоціюється з прямокутною формою або прямими лініями. Простий приклад – квадратна коробка в розібраному стані. Проте сучасні технології дозволяють робити набагато більш вишукані речі, перетворюючи стандартну продукцію в справжній шедевр. 

Можна використовувати висічку, щоб виділити якусь частину, наприклад, логотип. А можна попрацювати над унікальним дизайном. 

Унікальні брошури

Брошура – досить буденний приклад поліграфічної продукції. По суті – це сфальцованный (складений) кілька разів аркуш, передає певну інформацію про компанії. Багато хто думає, що використовувати брошури вже не в моді, проте висічка надає їм свіжий і сучасний вигляд, додає індивідуальності. Брошура з висічкою виглядає карколомно. Один з найпростіших прикладів – пустити в дію нестандартну форму, круг або трикутник.

Крім того, форма брошури може бути пов'язана безпосередньо з вашим бізнесом. Скажімо, якщо ваша компанія пов'язана з напоями, можна виготовити брошуру у формі пляшки. Або ж зробити її у вигляді якогось фрукта, якщо ви займаєтеся постачанням фруктів. Ваша брошура з першого погляду вже буде викликати певні асоціації, що важливо для формування іміджу бренду

Якщо правильно підійти до дизайну і способу фальцювання, можна отримати виріб з інтерактивними елементами, що нагадує дитячі книжки - іграшки. При відкритті брошури будуть розкриватися складені всередині дрібні компоненти. Вони можуть нести додаткову інформацію (наприклад, показувати можливе розташування меблів, якщо брошура про продаж квартири) або просто служити для залучення уваги. Навіть дорослим захочеться відкривати та закривати такий виріб, показувати його друзям і близьким. А значить реклама буде працювати посилено.

Правильне використання

Інтернет-маркетинг є дуже популярним у бізнес-середовищі, однак друкована продукція досі викликає великий відгук. Особливо, якщо вона нестандартна. Завдяки унікальності, незвичайні брошури виробляють wow-ефект, примушують людей зберігати їх, використовувати як закладки або ділитися фото цікавої знахідки з друзями в соціальних мережах. Таким чином, одна брошура може «зачепити» велику аудиторію.

Серед найбільш актуальних сфер застосування:

  • міські путівники;
  • брошури з інформацією про компанії;
  • запрошення на заходи;
  • друковані матеріали на презентаціях;
  • меню в кафе і ресторанах;
  • портфоліо продуктів

Обмеження

Зрозуміло, виготовити брошуру з нестандартним висіканням технічно не так просто, але гарній друкарні усе під силу. Тому розміщуючи замовлення, потрібно впевнитися, що у підрядника встановлено сучасне якісне обладнання. Також важливо розробляти макет разом з досвідченим дизайнером. Якщо робити це самостійно, є ймовірність, що на виході вийде зовсім не той результат, який очікувався. Наприклад, якщо неправильно розмістити текст або зображення, вони можуть потрапити в зону різання або фальца. Вибирати матеріал також краще разом з друкарськими співробітниками, оскільки вони точно визначать, чи підходить ця папір/картон для висічки.

Брошури з висічкою виглядають цікаво і дорого, закликають людей до взаємодії з вашим виробом і вашим брендом. Незвичайна форма поліграфічної продукції змусить людей відкрити брошуру і подивитися, що всередині. Так що такий виріб буде використовуватися максимально ефективно.