Маркетинг восени: посилити активність

Маркетинг восени: посилити активність

11.10.2019

Початок осені — саме час планувати маркетингову стратегію на найближчі кілька місяців. Деякі маркетологи не беруть до уваги цей період. Як тільки літо пройшло, вони починають думати, як краще заробити під час різдвяних свят. Але не варто нехтувати цією прекрасною порою року, привнесіть осінню атмосферу у свій маркетинговий мікс. Осінь — це не тільки погана погода і темні вечори, але і безліч оригінальних ідей що захоплює і подій, які допоможуть вам налагодити комунікацію з клієнтами та розвинути бізнес. Візьміть чашку кави та зверніть увагу на кілька корисних ідей

Дизайн

Осінь часто асоціюється з яскравими фарбами. Є дивовижні коричневі, червоні, зелені та жовті відтінки, які ви можете використовувати у своїй рекламі. Оновлення друковану продукцію та оформлення сайту за допомогою надихає теплої палітри — це приверне аудиторію і «освіжить» рекламні носії. Використовуйте Pinterest, щоб отримати ідеї для стилю.

Також варто використовувати тематичні зображення в оформленні вітрин, інтер'єру і рекламної продукції.

Спеціальні пропозиції

Люди витратилися на літню відпустку, діти отримали нову шкільну форму, і великі різдвяні витрати наближаються. Складно отримати додаткові продажу зараз, коли фінансове становище багатьох клієнтів на спаді.

Прийміть біль своїх клієнтів і зрозумійте, що вони знову економлять. Тому запропонуйте знижку на товар і зробіть так, щоб вони відчули, що це розумна покупка. Так ви отримаєте додаткові продажу.

Конкурси в соціальних мережах

Будь-яка зміна сезону — це прекрасний привід для запуску конкурсу в соціальних мережах. Отримайте переходи за краще осіннє фото, тематичний рецепт, смішні осінні афоризми — ідей може бути безліч. Невеликі призи підстьобують інтерес і дозволяють нарощувати аудиторію.

Від страшилок до розпродажів

Хеллоуїн міцно увійшов в наші календарі та прекрасно використовується маркетологами. Додатковий редизайн друкованої продукції, спеціальний івент, розсилки — все це прекрасно «працює».

Підготуйтеся використовувати це свято. Запропонуйте «лякливу вигідну угоду», влаштуйте конкурс на найкращий костюм, почастуєте клієнтів спеціальним напоєм або стравою, влаштуйте роздачу солодощів в офісі. Адже за дітьми прийдуть їхні батьки, яким в ненав'язливій формі можна розповісти про переваги бренду. Так ви зможете заволодіти увагою потенційного покупця і не здатися настирливим рекламним агентом.

Бонусна «Чорна п'ятниця»

Як і Хеллоін, Чорна п'ятниця, швидко закріпилася у вітчизняній маркетинговій практиці. Це те саме довгоочікуване підвищення продажів ще до різдвяного ажіотажу. Проведіть рекламну кампанію і максимально використовуйте всі можливості: запропонуйте знижки на неходові товари або товари минулих колекцій, щоб очистити полки на Різдво. Зробіть акцію дуже короткою — в умовах обмеженої пропозиції покупець не матиме часу на роздуми та з більшою ймовірністю зробить покупку.

Підготовка до зими та наступного року

Зимові свята у багатьох — досить напружений час, тому потрібно готуватися заздалегідь. Продумуйте акції, оновлюйте асортимент, замовляйте тиражі корпоративних сувенірів вже зараз. Зробіть так, щоб до грудня вже все було готово.

 Крім того, осінь — ідеальний час, щоб краще пізнати своїх клієнтів. Дружня розмова з вашою аудиторією — це здорово за цілою низкою причин: зміцнення бренду, дослідження уподобань аудиторії, інформація про актуальні тренди та обмін ідеями. Проведіть невелике дослідження, щоб грамотно сформувати стратегію на майбутній рік.

Отже, вересень-листопад — це прекрасний період для додаткових маркетингових активностей, посилення продажів і збільшення кількості клієнтів. Не втрачайте часу.