Маркетингові активності з приходом весни

Маркетингові активності з приходом весни

09.04.2019

Прихід весни асоціюється з сонцем, теплом і гарним настроєм. Все це можна використовувати й в маркетингу. Якщо додати кілька активностей, приурочивши їх до настання весни, то можна підстьобнути продажі. Пропонуємо кілька ідей.

Переглянути асортимент

Весна це чудовий час провести генеральне прибирання. І в прямому, і в переносному сенсі. Проаналізуйте підсумки попереднього року або кварталу, щоб виявити позиції (продукти або послуги), які не приносять прибутку. Пора прибрати все зайве або влаштувати великий розпродаж, а потім сфокусуватись на чомусь більш вигідному або пошукати нові рішення.

Додати фарб

У теплу пору року всі сповнені енергії та ентузіазму після довгої зими. Оновлений дизайн маркетингових матеріалів з використанням яскравих фарб допоможе привернути додаткову увагу. Замовте новий тираж корпоративної продукції — візиток, буклетів та роздаткових виробів та виділяйтесь на тлі конкурентів.

"Почистити" контент

Генеральне прибирання може торкнутись не тільки офісу або позицій в прайс-листі. Весна це чудова нагода перевірити на помилки всю друковану продукцію та сторінки в Інтернеті, прибрати зайве, додати більше актуальне. Можливо, варто також замовити й новий ілюстративний матеріал, нові тексти та додати інформацію на інших мовах.

Спробувати щось нове

Це час року відмінно підходить для нових ініціатив. Можна запустити канал на YouTube, рекламу в друкованих ЗМІ або на білбордах, створити сайт, якщо його ще не було — найбільш ефективний варіант проявиться лише в результаті експериментів, але воно того варте. Також можна оновити та дизайн сайту або додати нові функції та пропозиції.

Створити альянс

Навесні дуже актуальні послуги турфірм, флористів та ресторанів. Можна об'єднати ваші зусилля (наприклад, розкласти друковані буклети в таких закладах) для спільної реклами або будь-якої загальної, більш вигідної пропозиції замовникам. Так ви посилити впізнаваність бренду, зможете наростити клієнтську базу і збільшите прибуток.

Запустити змагання

Навесні багато свят, і кожен з них прекрасний привід посилити відвідуваність сторінок в соцмережах. Хороший варіант присвятити до будь-якої з подій якесь змагання, скажімо, на краще фото з вашою продукцією, кращий рецепт святкового блюда або кращу історію. У будь-якому випадку, ви отримаєте репости, «шум» і підсилите позиції. До вас прийдуть нові користувачі та збільшиться база даних клієнтів.

Запропонувати особливі умови

Різні знижки, акції, бонуси чудово впливають на збільшення продажів. Особливо, якщо повідомляти про них по всіх можливих каналах, не забуваючи про прямі поштові розсилки. Спробуйте змінити вид продукції, скажімо, замість флаєрів надрукувати тираж листівок з гарним дизайном на щільному папері — оригінальність завжди працює.

Організувати івент

Навесні люди більш позитивно налаштовані, тому охочіше скористаються вашою пропозицією. Можна організувати семінар, дегустацію або просто вечірку для клієнтів — в будь-якому випадку, це стане додатковим інформаційним приводом нагадати про себе.

Ще один варіант, який, до того ж, допоможе підкреслити вашу турботу про навколишнє середовище, це організувати спільне прибирання будь-якої місцевості або висаджування дерев.

Не забуваючи про свята

У наступні три місяці буде багато приводів привітати вашу аудиторію, як релігійну, так і світську. Однак такі розсилки вимагають продуманого підходу. Потрібно бути чітко впевненим, що саме цей день відзначають респонденти. Наприклад, листівку на день матері навряд чи оцінить чоловіча половина. Для таких листівок ідеально підійде персоналізована цифровий друк зі змінними даними. Головне, якісно підготувати базу.

Подякувати

Розішліть подяки клієнтам поштою — листівку, букет квітів або невеликий сувенір. Продумайте якусь особливу причину — будь-якій людині буде дуже приємний такий знак уваги.

Отже, прихід весни — прекрасний привід посилити маркетинговий вплив на потенційних клієнтів різними способами. Активності, залучать додаткову увагу, приведуть до вас нових людей, зміцнять відносини з вже теперішніми замовниками.