Маркетингові фішки для початку бізнесу

Маркетингові фішки для початку бізнесу

12.03.2018

Керувати невеликим бізнесом – складне завдання. Обсяг роботи великий, часу на все не вистачає. Крім того, далеко не кожне підприємство може дозволити собі професійного маркетолога, тому може побудова ринкової стратегії, виникають труднощі з просуванням. Пропонуємо вашій увазі кілька ідей, які допоможуть зорієнтуватися в самому початку і взяти відмінний старт.

Надрукуйте хороші візитки

Ваша візитка – це перша точка контакту з клієнтом. Якщо інвестувати в якісний дизайн, ви зможете справити сильне враження. Візитка представляє ваш бізнес, тому потрібно подбати про те, щоб вона виділялася. 

Вже на цьому етапі потрібно підібрати гарну друкарню, яка в майбутньому стане надійним поліграфічним партнером. Познайомтеся з друкарськими менеджерами та дизайнерами, це допоможе їм розуміти особливості бренду і відчувати ваш корпоративний стиль. Так вони зможуть вам запропонувати цікаві варіанти матеріалів і обробки, які будуть ефективно «працювати» і не вдарять по гаманцю.

Електронні ресурси

Просування в Інтернеті – це не тільки розробка сайту-візитки. Зареєструйте підприємства в соціальних мережах та постарайтеся максимально використовувати. Йдеться про сторінку на Facebook, обліковий запис в Twitter і Instagram, каналі YouTube. При можливості ведіть блог і ділитися корисною інформацією та цікавими новинами, які стосуються вашої сфери діяльності. Це генерує більшу кількість лідов, а також дає можливість потенційним клієнтам ближче пізнати вас. Активна присутність у соціальних мережах формує довіру до бізнесу.

Однак дуже важливо не економити на контенті, створюючи справді унікальні та корисні тексти. Краще всього, звичайно, залучити досвідченого контент-менеджера. Не забувайте також викладати фотографії й інший візуальний контент. 

Невеликі сувеніри за візитку

Це зовсім не нова тактика, але відмінний спосіб зібрати контактну інформацію, яку потім можна використовувати в маркетингових цілях. Люди люблять подарунки. Дайте можливість потенційним замовникам виграти що-небудь по-справжньому вартісне, але при цьому пов'язане з вашим бізнесом. Скажімо, запропонуйте можливість отримати вечеря на двох, якщо ви володієте рестораном, або безкоштовний манікюр – якщо володієте салоном краси. Клієнти обов'язково повернуться до вас повторно.

Статті в місцевих виданнях

Якщо ви є експертом у своїй області – чому б не поділитися знаннями зі спільнотою. Подібні публікації підігріють інтерес до підприємства, а аудиторія буде вам більше довіряти.

Щотижневі або щомісячні розсилки

Підтримувати постійні відносини з клієнтами дуже важливо. Тримайте їх в курсі останніх новин про компанії, розпродажах або спеціальних пропозиціях. Сьогодні є безліч безкоштовних сервісів, які допоможуть керувати електронними повідомленнями та підтримувати їх регулярність.

Ще більш дієвими можуть стати друковані розсилки. Згідно багатьом дослідженням, на них звертають значно більше уваги. Особливо якщо при виготовленні залучити сучасні технології друку та обробки. Поцікавтеся у вашої друкарні, які види оформлення можна включити у виробництво, щоб отримати красиве яскравий виріб.

Познайомтеся з сусідами

Напевно у вашій окрузі є подібні невеликі підприємства, які не є вашими конкурентами. Знайомство з їх керівництвом, обмін досвідом можуть виявитися дуже корисними. Скажімо, можна влаштовувати спільні заходи (презентації або конференції), що дозволить залучити аудиторію і заощадити на витратах.

Зовнішня реклама і реклама в магазинах

Чим більше бачать ваш логотип у людних місцях – тим краще його запам'ятовують. Один з ефективних варіантів – реклама на громадському транспорті або всередині нього. Можна домовитись і з якоюсь місцевою службою доставки. Обклеїти їх автомобілі може виявитися менш дорогою опцією, ніж співпраця з перевізниками.