Новий підхід до брошур та буклетів

Новий підхід до брошур та буклетів

16.05.2019

Друковані буклети та брошури — вельми поширений вид друкованих виробів. Вони корисні в просуванні товарів, дають достатньо простору для необхідної інформації та зображень. При цьому виготовлення цієї продукції коштує відносно недорого. Однак дуже важливо, щоб маркетингова продукція виглядала пристойно та незвично, привертала увагу. Тому потрібні свіжі ідеї для її дизайну.

Стандартні вироби

Досить часто, брошури або буклети — це прямокутна друкована продукція на відносно щільному крейдованому папері з одинарної або с подвійним фальцюванням формату А4 або А5. Композиція включає кілька зображень, текст в одну або кілька колонок. Багато в чому, такі вироби схожі на своїх цифрових побратимів

Сучасний дизайн

Працюючи над маркетинговою друкованою продукцією, важливо стежити за сучасними дизайнерськими тенденціями та впроваджувати їх, щоб відбитки виглядали стильно і сучасно. Так, основні тренди сьогодні:

    • яскраві колірні схеми, долучення кольорів для поділу різних частин брошури, а також інформативні ілюстрації;

    • акцент на типографіці, що робить текст ключовим елементом дизайну;

    • мінімалізм, використання максимальної кількості порожнього простору, «повітря».

Яскраві візуальні елементи

Отже, в сучасному дизайні дуже важливо використовувати красиві зображення і яскраві кольори. Такі друковані вироби справляють враження і залишаються в пам'яті у читача. Головне упевнитися, щоб вибрані колірні схеми будуть поєднуватися з обраним папером і обробкою.

Також, якщо ви вирішили використовувати багато картинок, перевірте, щоб вони були зрозумілими, не надто складними та інформативними, «говорили» замість тексту.

Типографіка

Обійтися без ілюстрацій не тільки можна, але в деяких випадках просто необхідно. Наприклад, коли мова йде про вироби маленького формату. На перший план в такому випадку виходить типографіка, шрифти стають елементом дизайну.

Спробуйте вибрати незвичайну гарнітуру або використовувати великі літери. Також знадобляться різні підкреслення і колірні виділення.

Мінімалізм

Мінімалістичний дизайн — це відмінний вибір і можливість виглядати сучасно. Дуже важливо подбати про читабельність і контрастність. Уникайте світлих букв на темному тлі або занадто світлих букв на світлому фоні. Чорно-біла «класика» відмінно виглядає.

Крім того, мінімалізм дає більше простору для використання дизайнерських паперів. До речі, можна спробувати надрукувати буклет або брошуру на більш тонкій, ніж зазвичай, і заощадити на поштових відправленнях.

Креатив

Важлива перевага друкованих буклетів або брошур стосовно до цифрових — можливість використовувати красиву після печатну обробку, отримати незвичайні текстури і яскраві ефекти. Серед варіантів:

    • тиснення фольгою — дає можливість додати яскравий блиск на певні ділянки буклету;

    • холодне тиснення — додає рельєф і залучає тактильні відчуття;

    • вибірковий лак — дозволяє виділити найбільш важливі ділянки матовим або глянцевим покриттям;

    • висікання — спосіб отримати виріб нестандартної не прямокутної форми;

    • фальцювання (згинання) - незвичайна конструкція може викликати інтерес у користувача.

Носієм для друку не обов'язково повинна ставати звична меловка. Фактурний папір або папір з текстурою виглядає дивовижно.

Отже, плануючи друк буклета або брошури, варто відійти від звичних стандартів. Необхідно переглянути підходи до дизайну, друку і після друкарської обробки, спробувати нові матеріали. Так ви зможете отримати оригінальний виріб, несхожий на друковану продукцію конкурентів, залучити читачів і переконати їх стати вашими клієнтами.