Про користь сезонної упаковки

Про користь сезонної упаковки

13.02.2018

У багатьох людей свята асоціюються з подарунками та щастям. При цьому запаковані в красиву обгортковий папір подарунки дарують більше позитивних емоцій у порівнянні з подарунками без святкової обгортки. Традиція розгортати подарунки сягає корінням у дитинство і тому викликає радість. З цієї причини так важливо подбати заздалегідь про сезонну святкову упаковку.

Сезонна упаковка, випущена обмеженим тиражем, - прекрасна можливість істотно підвищити продажі та зробити так, щоб ваш бренд асоціювався з позитивом та щастям. Гіганти на кшталт Coca-Cola або Starbucks десятиліттями експлуатують святковий настрій і купівельні звички. Їх прикладом може бути будь-який бізнес. Ось кілька ідей, які допоможуть залучити замовників.

Продуманий дизайн

Додавання святкових елементів на упаковку саме по собі здатне підвищити продажі. Покупець інстинктивно вибере продукт, який буде асоціюватися у нього зі святом. Також такі товари не тільки сприяють імпульсних покупок, але і спрощують процес вибору подарунків.

Розкажіть історію

У кожного бренда є своя історія. Розкажіть про неї, наприклад, за допомогою ілюстрацій. Це додасть індивідуальності та пожвавить сприйняття вашої компанії в очах замовника. Гарна упаковка відрізняється не тільки помітним дизайном, але і посилає певний меседж покупцеві, контактує з ним. Саме так формується лояльність. Хороший приклад – святкова чашка starbuck's з білим сердечком, в який можна вписати ім'я коханої людини та поділитися фото в соціальних мережах.

Оцініть конкурентів

Зрозуміло, оцінка конкурентного середовища – і так хороша звичка будь-якого маркетолога. Однак це дуже важливо саме при розробці святкової упаковки, оскільки унікальність – необхідна умова для боротьби за покупця на полицях магазину

Поставте себе на місце замовника

Постарайтеся максимально представити свою цільову аудиторію, лояльних і потенційних покупців. Новим замовникам важливо отримати якомога більше корисної інформації, за обмежений час. Допомогти залучити їх на свою сторону може преміальна упаковка, наприклад, додаткова коробка з дорогих матеріалів або пакування із застосуванням цікавою обробки.

Подарункова упаковка онлайн-продажу

Багато людей напередодні свят воліють залишатися вдома, а не товпитися в людних магазинах. Але навіть при замовленні онлайн, у них повинна бути можливість отримати ваш товар в ексклюзивній сезонній упаковці. Додайте таку опцію до вибору.

Збільшити строк придатності

Не ставте "термін придатності" на свій дизайн. Розробіть упаковку, яка проживе довше лютого. Задійте форми, матеріали та зображення, які протримаються весь зимовий сезон.

Запропонуйте невеликий сувенір

Додайте до свого виробу якийсь символічний презент, контекстуально пов'язаний із самим товаром. Скажімо, це може бути форма для льоду у якості сувеніра до пляшки віскі. Такий набір стане ідеальним вибором до свята, і покупці віддадуть перевагу саме йому.

Вибирайте якісні матеріали та унікальні технології

Розробляючи сезонну святкову упаковку, завжди вибирайте найкращі матеріали, які тільки може дозволити ваш бюджет. Економія тут зовсім не до місця. Врахуйте, що на ринку буде безліч аналогічних товарів у святковій упаковці, вам потрібно виділитися.

Багато клієнти вибирають товар, виключно виходячи з якості упаковки. Вона повинна сподобатися з першого погляду, оскільки досить часто саме з якістю упаковки асоціюється якість товару. Якщо упаковка виглядає дешево, то й товар буде здаватися дешевим, якщо упаковка красива і дорога - людина підсвідомо вирішує, що і товар найкращої якості.

Те ж саме стосується і поліграфічного виконання. Немає потреби говорити про якість друку, очевидно, що воно повинно бути на найвищому рівні – тексти чіткі, а зображення живі. Також в хорошій друкарні буде присутній вибір варіантів після друкарської обробки – тиснення фольгою, рельєфне тиснення, вибіркове або суцільне лакування – все це за відносно невеликі гроші дозволить створити по-справжньому барвистий дизайн. Такий товар буде приємно купувати, дарувати й одержувати в подарунок.