Оновлює дизайн друкованої продукції: осінні ідеї

Оновлює дизайн друкованої продукції: осінні ідеї

01.11.2019

Попри те, що ми все ще насолоджуємося теплою погодою, осінь швидко наближається. Це відмінний час, щоб привітати новий сезон і використовувати всі чудові природні зміни в маркетингових матеріалах.

Якщо ви хочете, щоб ваша друкована продукція привертала увагу та ефективно працювала, подумайте про деяке редизайне. Незначні сезонні зміни стимулюватимуть аудиторію більш уважно поставитися до ваших флаєра, брошур або буклетів. Пропонуємо кілька ідей для натхнення на майбутні місяці.

Нові сюжети

Початок осені — це час, коли можна побачити красиві літаючі теплі листи, погода стає прохолодніше. Актуальними теплі напої та сезонні пропозиції на кшталт латте з гарбузовим сиропом.

Більш прохолодна погода стимулює повернення сезонних продуктів, які асоціювалися з домашнім затишком: джемперів, пледів, пирогів.

Використовуйте ці зображення в ваших дизайнах, щоб викликати відчуття тепла. Також відмінно вписуються і зображення сезонних овочів і фруктів.

Свята

Осінній сезон багатий різними цікавими подіями. Скажімо, початок навчального, Хелловін — можуть дати безліч ідей Не тільки для дизайну друкованої продукції, але і різноманітних маркетингових активностей.

Колірні палітри

Важлива відмінність осінніх дизайнів, що робить їх такими особливим, — це теплі кольори, що асоціюються з природою. Різноманітність забарвлення листя дерев ширше, ніж влітку: жовтий, помаранчевий, коричневий і навіть фіолетовий. Ці відтінки відмінно вписуються в сезонну друковану продукцію, гармонізує із загальним настроєм.

Восени актуальні насичені, але приглушені тони. Вони мають яскраво виражений характер, але водночас виявляються Надзвичайно універсальними. Оригінальні кольори змішуються з чорними або білими відтінками в різних пропорціях, що впливає на їх яскравість і насиченість. Незалежно від оригінального тону приглушення колірного пулу може повністю перетворити ваші кольорові принти та додати відчуття елегантності та вишуканості в ваш дизайн.

Скажімо, червоний журавлинний один з найяскравіших відтінків осінньої кольорової палітри. Він доповнює багатство темних відтінків і привносити фруктову різноманітність.

Темний і насичений винний відтінок «Мерло» - це універсальний тон, Який розкриває вишуканість і глибину. Він добре працює в контрас з м'якими відтінками начебто світло-бежевого або білого, але може також доповнювати інші темніші відтінки, такі як темно-синій або темно-зелений.

Стриманий жовто-зелений відтінок «Античний мох» виглядає весело і Надзвичайно привабливо. Більш м'яка варіація актуального влітку яскраво-салатового.

«Forest Biome» - загадковий відтінок, що викликає асоціації з глухим лісом. Його чудово доповнюють холодні металеві кольори, такі як золото і срібло.

Коричневий горіховий відтінок випромінює позитив і зрілість. Це також один з небагатьох видів коричневого, Який НЕ конфліктує з іншими глибокими відтінками.

Колір «іриски». Його можна сприймати як теплий темно-жовтий відтінок або ніжний приглушений оранжевий. У будь-якому випадку, він притягує увагу.

Контрастний, сміливий, ніжний і грайливий — це всього лише кілька слів, щоб описати м'який ліловий виноградний відтінок. Приглушення кольору Фактично підсилює його глибину і характер.

Отже, початок осені — саме час оновити дизайн друкованої продукції: підготувати сезонні буклети та брошури, нові меню і листівки. Яскравий дизайн в осінніх тонах завжди буде привертати увагу, а регулярний апдейт дозволить зробити так, щоб матеріали не "приїдалися», виглядали свіжо та актуально.