Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Друкована маркетингова стратегія для B2B-компаній

Друкована маркетингова стратегія для B2B-компаній

19.03.2019

Існує міф про те, що друкована продукція не працює в цифрову епоху. Це абсолютно не так. Швидше навпаки, результати численних опитувань свідчать про те, що коли мова заходить про купівельні рішення, то люди набагато більше довіряють друку в порівнянні з будь-якими іншими каналами. Правда в тому, що якщо власник бізнесу не отримує бажаний результат від друкованої кампанії, то це не тому що печатка не працює, а тому що підхід до підготовки друкованої продукції невірний. Як же збільшити ефективність друкованої реклами?

Подумайте про прямий відгук

На відміну від зовнішньої реклами, яка відмінно проявляє себе, коли необхідно підвищити впізнаваність бренду, друкована продукція найкращим чином підходить для прямого відгуку. Іншими словами, в брошурі або флаєрі повинен бути чіткий посил ринку, що конкретно потрібно зробити: прийти в магазин, познайомитися з новим товаром, скористатися знижкою або пропозицією. Чим точніше буде заклик до дії, тим простіше оцінювати ефективність кампанії в цілому.

Акцент на замовника

Готуючи контент для друкованого вироби, постарайтеся сфокусуватися не у собі, а на клієнті. Використовуйте ти / ви замість я або ми. Так простіше «зачепити» аудиторію. Людям не так важливо знати, наскільки класна ваша компанія, їм цікаво зрозуміти, чим ви можете допомогти, скажімо, дати можливість заощадити кошти або розв'язувати наявні проблеми.

Спеціальна лендінговая сторінка

Як вже говорилося, друкована продукція повинна містити конкретну пропозицію і конкретний посил. Закріпити успіх можна, якщо додати посадкову сторінку (Лендінг) з докладною інформацією. Надрукувати адресу сайту менш ефективно, оскільки на сайті є більше даних, ніж потрібно. Крім того, за допомогою Лендінга простіше відстежувати результативність кампанії.

Прості заголовки

Не варто економити на послугах професійного копірайтера. Якісний текст, навіть якщо його зовсім небагато, дуже важливий. Заголовки повинні привертати увагу миттєво. Якщо зробити їх занадто довгими, використовуючи складні фрази, то навряд чи текст буде прочитаний.

Читабельні шрифти

Надлишок гарнітур також поганий, як і надлишок квітів. В обох випадках реклама виглядає занадто строкато. Також варто упевнитися в тому, що шрифт не дуже химерний і текст добре читається. Уникайте використання білого шрифту на кольоровому тлі — таке рішення суттєво погіршує читабельність. Важливий хороший контраст, чорний шрифт на білому тлі — ідеальна класика.

Якісні ілюстрації

Картинки з Інтернету легко завантажити, і не потрібно за них платити. Однак є великий шанс, що такі ж ілюстрації використовує хтось ще, в тому числі та ваші конкуренти. Та й клієнти, побачивши вже знайоме зображення, не захочуть вчитуватися. Краще інвестувати кошти в професійного фотографа або художника. Таким чином, ви отримаєте оригінальні файли, яких точно ні у кого більше немає.

Контактна інформація

Зв'язатися з вами має бути максимально просто. Переконайтеся, що включили всі необхідні дані: телефон, адреса офісу або сторінку в Інтернеті. І не друкуйте це занадто дрібним кеглем, все повинно бути відразу помітно.

Якісний друк

Дешевий папір, розмиті зображення, фарба, яка залишається на руках — такі вироби псують імідж будь-якого підприємства. Не варто економити на поліграфічному виконанні. Довіртеся надійному підрядникові з сучасним парком обладнання. Не забувайте про те, що крім безпосередньо друку, виріб можна оригінально оформити за допомогою після друкарської обробки: тиснення фольгою, лакування або висікання. Така продукція дуже виділяється і запам'ятовується.

Це прості, та на перший погляд, незначні техніки. Але саме від таких речей як привабливість, читабельність, якісний контент і друк, будуть прямо залежати результати використання друкованої реклами.