Друкована продукція для стимулювання повторних продажів

Друкована продукція для стимулювання повторних продажів

16.08.2019

Повторні продажі — критичні для довготривалого успіху багатьох видів бізнесу. Золота схема, коли 80% прибутку приносить 20% замовників. Увага до того, щоб утримати чинних клієнтів, може підвищити прибуток до 95%. Спробуйте залучити у формуванні лояльності друковану продукцію.

Бонусні або дисконтні карти

Різні програми лояльності прекрасно стимулюють повторні продажі. Наприклад, можна надрукувати карту і запропонувати якийсь бонус або знижку клієнту, який здійснив 10 покупок за останні шість місяців. Залишайте штамп на картці кожен раз, щоб бачити прогрес. Таке залучення посилює бажання користувача придбати товар, щоб виграти.

Розсилки

Друковані листівки зі спеціальними VIP-пропозиціями для наявних клієнтів дають можливість привернути додаткову увагу. Також можна розіслати сезонні каталоги з купоном на знижку.

Крім того, варто розсилати листівки без безпосередньої реклами. Наприклад, привітайте замовника зі святом або подякуйте за те, що він є. Персоналізований підхід підсилює купівельну лояльність і, в кінцевому підсумку, люди віддадуть перевагу співпрацювати з вами, а не з конкурентами.

Вкладення в посилки

Якщо ваш основний бізнес пов'язаний з електронною комерцією або продажу по каталогах, варто надрукувати додаткові матеріали для того, щоб вкладати їх в будь-яку посилку. Це прекрасний спосіб презентувати нові продукти, які можуть зацікавити аудиторію. І щоб привернути увагу напевно, запропонуйте на них ексклюзивну знижку.

Флаєри в роздрібних мережах

Так само, як і в випадку з віддаленими продажами, при покупках в роздрібних мережах необхідно «забезпечувати» клієнтів додатковою інформацією про ваш бренд. Вкладайте флаєри в кожен пакет. Це можуть бути купони на знижку, відомості про цікаві пропозиції.

Також можна використовувати флаєри як можливість попросити аудиторію підписатися на розсилки новин або ваші сторінки в соціальних мережах — у вас з'явиться значно більше можливостей для комунікації.

Буклети та брошури

Якщо грамотно підготувати контент, зробивши його цінним для клієнтів, друковані буклети та брошури стануть прекрасним маркетинговим інструментом. Спробуйте розробити якісь цікаві гайди, книги рецептів або плагіни. Додайте інформацію про ваші продукти або сервісах, і проілюструйте, як вони можуть допомогти.

Магніти на холодильник

Додайте рекламний меседж прямо перед очима покупця. Зробити це допоможуть рекламні магніти. Надрукуйте на них сезонні пропозиції, меню і контактну інформацію.

Меню на винос

Якщо ви пов'язані з громадським харчуванням, надрукуйте меню, які клієнти можуть забрати з собою та уважно розглянути. Невеликі каталоги цікавих пропозицій будуть актуальними й для інших підприємств — наприклад, роздрібних магазинів або салонів краси.

Також має сенс розсилати подібну продукцію поштою. Всі ті ж дисконтні купони прекрасно впливають на повторювані замовлення.

Календарі

Календарі знаходяться перед очима клієнтів круглий рік. Можна вивести їх на новий рівень, надрукувавши спеціальні пропозиції на кожен місяць. Важливо зробити гарний дизайн, що привертає аудиторію, — тоді люди гарантовано поставлять їх на видному місці в офісі або вдома.

Корпоративні газети

Друкуйте і регулярно розсилайте зведення останніх новин та іншу корисну та релевантну інформацію. Так ви сформуєте імідж надійного професійного бренду. Також по можливості включайте реальні історії клієнтів і розповідайте, як ваші сервіси їм допомогли.


Отже, друковані маркетингові матеріали — потужний спосіб наростити повторні продажі, підвищити впізнаваність бренду і лояльність до нього замовників. При цьому важливо пам'ятати, що щодня ваша аудиторія отримує величезну кількість друкованої продукції, тому необхідно зробити так, щоб саме ваші вироби виділялися цікавим дизайном і чудовим виконанням.