Друкована реклама: ідеї для натхнення

Друкована реклама: ідеї для натхнення

22.03.2018

У сучасному світі багато хто маркетологи нехтують друкованою рекламою, віддаючи перевагу Інтернету і соціальних мереж. Однак провідні світові бренди не ігнорують друковану рекламу, адже якісний дизайн і креативний підхід творять чудеса, залучаючи величезну кількість потенційних замовників. Пропонуємо вам підбірку цікавих варіантів. Можливо, ці ідеї надихнуть і вас?

«Тане в роті, а не в руках» - відомий майже всім слоган M&Ms з телевізійної реклами. Друкована реклама бренду також привертає увагу. Будь-яка людина дізнається форму комп'ютерної клавіатури, і ця рекламна кампанія в кумедному вигляді демонструє відомий всім продукт, звертаючи увагу на можливість персоналізації улюблених цукерок. На спеціальному сайті mymms.nl можна вибрати колір, написи та зображення, які завдадуть спеціально для вас на цукерки та упакують в обрану вами ж коробку.

Заслуговує на увагу і слоган, підібраний до ілюстрації та зображає настрій кампанії в цілому «комунікація стає солодшим».

Британська художниця Хелен Масселвайт спільно з всесвітнім рекламним агентством Leo Burnett підготувала серію ілюстрацій для рекламної кампанії mcdonald's. Метою кампанії було підвищити інтерес до читання книг і підкреслити співпрацю з видавництвом DK Books, книги якого вкладалися в Happy Meal.

Час виходу рекламного макета автомобільного гіганта Jeep збіглося з відзначенням Дня Землі (22 квітня). Ізраїльське рекламне агентство Draftfcb розробив простий і стильний постер. Символічний зелений фон контрастує з чорним кольором автомобіля, який падає з Землі. Іронічний напис говорить: «Якщо не буде планети, де ви будете водити?». Дизайн одночасно підкреслює корпоративну соціальну відповідальність компанії та викликає інтерес до бренду.

Ще одна чудова серія рекламних зображень бренду Jeep виглядає по-справжньому круто. Її об'єднує досить проста концепція – на кожному постері присутнє зображення тварини, яка перетворюється в іншу тварину, якщо його перевернути: олень, жираф і слон стають морським левом, пінгвіном і лебедем. Кампанію придумало агентство Leo Burnett France й об'єднало слоганом «Побачте те, що хочете побачити»

«Стислість – сестра таланту» — так можна було б схарактеризувати рекламну кампанію Fedex «Сусіди». Ідея дизайну проста і лежить на поверхні, що робить її дуже привабливою. Посилка з однієї квартири передається в іншу, більш темним кольором виділені елементи карти.

Загальний контекст підкреслює швидкість передачі та бережность, з якою компанія ставиться до кожного відправлення. Було розроблено три схожих макети (США-Бразилія, Китай-Австралія, Великобританія-Іспанія)

Рекламний макет бразильського агентства DDB для зоопарку-сафарі підкреслює близькість людини та природи в цьому закладі. Поєднання реальних фотографій і фотошопу привертає увагу до кожного рекламного макета серії та змушує посміхнутися.

Реклама жувальної гумки Orbit, розроблена ізраїльським агентством Gitam BBDO – ще один чудовий приклад хорошого почуття гумору. Загальна концепція – «не дай обіду побачити сніданок» у комплексі із забавними ілюстраціями відмінно працює на залучення уваги.

Реклама Duracell, розроблена агентством Grey з Сінгапуру трохи лякає, і це працює. На серії картинок присутні зображення зловісних ляльок у дверях дитячої кімнати. Загальний слоган «Деякі іграшки ніколи не вмирають». Досить незвичний спосіб підкреслити тривалий термін служби батарейок.

Powers – відомий ірландський виробник віскі. Його рекламна кампанія повинна була зобразити медові нотки, натуральний аромат ячменю і тепло, яке відчувається від кожної чарки напою. Для постерів залучили ландшафтні фото і відтворили фотореалістичний пейзаж, який викликає асоціації з походженням бренду.