Друкований маркетинг: актуальні тренди

Друкований маркетинг: актуальні тренди

15.11.2019

Сьогодні багато маркетологів перенаправляють рекламні бюджети в цифрову сферу. Однак споживачі постійно стикаються з надлишком інформації та реклами, що виходить із кожного цифрового каналу. Перед маркетологами стоїть складне завдання — виділитися в умовах цифрового шуму. З цієї причини не варто ігнорувати друковану продукцію. Це як і раніше досить ефективний спосіб донести меседж до аудиторії. Особливо, якщо уважно стежити за сучасними трендами, в тому числі, максимально інтегрувати друковані та цифрові можливості.

QR-коди

Друковані матеріали можуть направляти споживачів на ваш сайт і в соціальні мережі. Таким чином, реклама працює онлайн і офлайн. Досить дієвий метод залучити аудиторію — друк QR-кодів. Це набагато зручніше, ніж просто посилання на Інтернет-сторінки. Їх можна сканувати за допомогою мобільного телефону та отримувати прямий доступ до сайту або спеціальними пропозиціями.

Купони/промокодом

Дисконтні купони — популярний інструмент для просування товарів уже кілька десятиліть. На сучасні купони можна нанести спеціальний промокод, який вводиться при покупці на сайті компанії.

Такі коди можуть бути створені спеціально для окремої людини або групи людей. Персоналізовані коди забезпечують більш високу віддачу від інвестицій, ніж загальні, оскільки змушують споживачів почуватися більш цінними. Також індивідуальний номер дозволяють отримувати прекрасні дані для аналізу, вивчати купівельні звички, пропонують більший контроль в прийнятті орієнтованих на клієнта рішень. Ваша компанія може поліпшити свої продукти або послуги, щоб краще відповідати очікуванням клієнтів. Це призведе до більшого відгуку і зміцненню ділових зв'язків.

Доповнена реальність

Ще один потужний спосіб посилити друковану продукцію, використовувати доповнену реальність (AR), яка проєктує зображення з комп'ютера в реальний фізичний простір.

Підприємства різних галузей експериментують з AR, щоб візуалізувати свої продукти, дати користувачам доступ залучае до  інтерактивного медіа. Наприклад, скануючи QR-коди в каталогах або на упакуванні, можна отримати доступ до більш розгорнутої інформації про продукцію, навчальним відеоматеріалам. При скануванні смартфоном сторінок в художній літературі або друкованих ЗМІ, «оживають» герої оповідань.

Персоналізація

Персоналізація актуальна не тільки в кодах купонів, але й інших друкованих інструментах, особливо розсилаються поштою (скажімо, листівки, буклети, листівки). Особисті звернення або індивідуалізовані зображення виводять відносини на більш особистий рівень.

Текстура/тактильна пам'ять

Тактильні відчуття посилюють враження від візуально привабливою продукції. Споживачі з набагато більшим інтересом вивчатимуть флаєри, візитки або брошури з унікальною текстурою.

Використовуйте різні види тиснення, рельєфний лак, фактурний папір, глянсове або матове ламінування — все, що зробить друковане більш приємним і незабутнім навпомацки.

Чим більше незвичайний продукт ви запропонуєте клієнтам, тим охочіше вони будуть ділитися ним з іншими й почне працювати принцип «вірусної» реклами. У світі, де цифрова реклама так скороминуща, сталість друку здатне привернути увагу людей і надати більш сильне і тривалий вплив.

Правильні кольори

Колір — важливий аспект в друкованій рекламі. Різні відтінки викликають різні асоціації та настрій у користувача. Важливо пам'ятати про психологію кольору і добре розуміти філософію бренду.

Індивідуальна колірна схема підсилює запам'ятовуваність і впізнаваність компанії. При цьому важливо підібрати надійну друкарню, яка завжди гарантує точне колірне зображення.

Нішеві медіа

Точний таргетинг, характерний для багатьох видів цифрової реклами, застосуємо і в друкованих носіях. Сьогодні випускається багато локальних і нішевих видань. Реклама там — прямий доступ до зацікавленої цільової аудиторії.

Отже, друковані носії відрізняються візуальною привабливістю, можуть мати різні текстури і яскравий контент. Сучасні цифрові технології дозволяють посилити їх, домогтися неймовірного рівня персоналізації та інтерактивності. Це, безсумнівно, і стильно, і ефективно.