Поліграфія оптом: перевага в ціні та якості

Поліграфія оптом: перевага в ціні та якості

09.10.2020

Будь-який власник бізнесу прагне скоротити витрати та збільшити доходи. Купівля часто використовуваних в роботі товарів оптом пропонує безліч переваг, дозволяючи заощадити час і гроші. Оптові замовлення друкованих матеріалів — не виняток. Це прекрасний спосіб отримати відмінну продукцію без зайвих зусиль і шкоди для бюджету.

Що таке оптові замовлення

Простими словами, оптовий друк — це друк великої кількості примірників одного і того ж виробу. Також під поняття оптових замовників, підпадають компанії, які замовляють часто та регулярно. В обох випадках, підприємства можуть розраховувати на спеціальні партнерські умови, недоступні для роздрібних покупців.

Трохи конкретики

Найпростіший приклад оптового покупця друкованої продукції — редакції загальнонаціональних газет або журналів. Саме вони замовляють великі партії видань на регулярній основі. Однак в список оптовиків можуть потрапити й інші компанії, чия діяльність не пов'язана безпосередньо з продажем друкованої продукції, проте істотно від неї залежить:

  • Рекламні та івент-агентства, яким необхідна роздатна продукція, брендований одяг та сувенірна продукція для супроводу рекламних кампаній;
  • Поліграфічні компанії-посередники, які не мають власним обладнанням.
  • Великі корпорації, що вимагають великої кількості друкованих матеріалів для офісної роботи, супроводу продажів, участі у виставках.

По суті, оптові замовлення можуть поширюватися на абсолютно будь-які друковані вироби, доступні для сучасних друкованих технологій.

Переваги для оптовиків

Ціна — це безпосереднє і найбільш очевидна перевага оптового друку. Вартість одного відбитка може відрізнятися в десятки разів. Тому компанія зможе отримувати якісну продукцію, витрачаючи при цьому набагато менше грошей. Таким чином можна істотно заощадити рекламний бюджет.

Постійний колір і якість. У різних замовленнях відтінок фарб може трохи відрізнятися. При замовленні оптом клієнт отримає велику кількість друкованих виробів без зміни кольору. Це корисно для клієнтів, яким потрібно однаковий зовнішній вигляд друкованих матеріалів.

Якщо у пресі використовуються нестандартні матеріали, наприклад, дизайнерський папір, то в наступних замовленнях можуть виникнути проблеми з їх наявністю. Одноразове замовлення подібні проблеми усуває.

Зручність. На розміщення оптових замовлень витрачається менше часу, проводиться менше фінансових транзакцій, спрощується документообіг

Як стати оптовим клієнтом

Найбільш очевидний спосіб отримати переваги оптового клієнта — замовляти багато і регулярно. Якщо в компанії відразу є потреба у великому тиражі — то все просто.

В інших випадках потрібне ретельне планування. Наприклад, можна інтегрувати дрібні замовлення, наприклад, візитки для кожного співробітника, в один велике замовлення. Використовуючи оптовий друк, підприємство буде мати запас друкованих матеріалів, не витрачаючи час і гроші на постійне замовлення одного і того ж товару.

Те ж саме стосується однотипних виробів, які друкуються з використанням однакових матеріалів, наприклад, фірмові бланки, листівки, флаєри. Їх можна розкласти на одному аркуші та надрукувати за один прохід.

Якщо ж в компанії немає потреб у великій кількості друкованих матеріалів, можна приєднатися до збірних тиражах — це своєрідний варіант опту, однак інтеграцією різних замовлень в цьому випадку займається сама друкарня. Незмінним залишається якість, економія часу і ресурсів.

Друкарня Вольф — найбільший виробник друкованої продукції з незрівнянним парком власного обладнання. Чудова якість друку, унікальна обробка, доступні ціни для роздрібних покупців і найприємніші умови для оптовиків ... Це далеко не повний список наших «булочок».