Правильний ролл-ап: чого слід уникати

Правильний ролл-ап: чого слід уникати

13.11.2019

Мобільний банер ролл-ап — прекрасний рекламний інструмент. Він дає можливість представити вашу компанію на різних заходах, скажімо, презентаціях, виставках або конференціях. Великий формат пропонує достатню кількість місця і для зображень, і для тексту. Однак, щоб створити по-справжньому якісний ролл-ап, необхідно ретельно продумувати дизайн і структуру. Є ряд аспектів, яких слід уникати.

1. Не проєктуйте дизайн, використовуючи Microsoft Word або PowerPoint

Як уже згадувалося, ролл-ап — це виріб досить великого формату. Необхідно використовувати високоякісні зображення і підготувати відповідний макет, щоб видрукуваний банер красиво виглядав.

Популярні офісні програми, такі як Microsoft Word або PowerPoint, не здатні створювати документи високої якості, необхідного для друку, тому уникайте їх за всяку ціну.

2. Не забудьте про зону різу

Всі друковані документи повинні бути підготовлені з урахуванням вимог до зони друку і різу, і банери в цьому питанні нічим не відрізняються. При проєктуванні не забудьте додати 3-міліметрову рамку навколо всіх країв вашого дизайну. Це забезпечить відсутність потворних білих плям після того, як банер буде обрізаний до необхідного розміру.

3. Не використовуйте зображення, збережені з Інтернету

Всі зображення, що використовуються в банерах, повинні мати дозвіл не менше 300 dpi. Дуже часто зображення, збережені з Інтернету, мають дозвіл 72 dpi, що занадто мало для використання в будь-яких друкованих документах, не кажучи вже великоформатних банерах.

На практиці використання зображень, збережених з Інтернету, призведе до розмитого або піксельним зображенням, які будуть виглядати непрофесійно і непривабливо.

4. Не використовуйте чужі ілюстрації

Крім високої якості зображень, важливо переконатися, що у вас є дозвіл на їх використання.

Ідеальний сценарій — придбати фото в спеціальних банках або скористатися послугами професійного фотографа / ілюстратора.

5. Не використовуйте занадто насичений фон

Якщо ви хочете використовувати зображення як основний фон на вашому банері, спробуйте вибрати той, який не надто переобтяжений. Інакше текст і логотипи «загубляться».

6. Не перестарайтеся з кількістю слів

Макет вашого банера повинен бути привабливим, простим і легким для читання. Пам'ятайте, що ваш ролл-ап призначений для залучення уваги випадкового перехожого, як заголовок газети. Зведіть інформацію до мінімуму і використовуйте супровідну літературу, таку як брошури або листівки для надання додаткової інформації, коли це необхідно.

7. Не використовуйте дрібні шрифти

Ролл-апи повинні проглядатися на відстані, тому уникайте використання маленьких розмірів шрифту в будь-якому місці вашого банера.

8. Не використовуйте більш як 3 шрифтів

Також важливо звести до мінімуму використання різних стилів шрифту. В ідеалі досить двох шрифтів, щоб створити візуальний ефект і допомогти створити ієрархію, не виглядаючи занадто метушливо або заплутано. 3 різних шрифтів буде абсолютним максимумом.

9. Не розміщуйте текст занадто близько до основи

Пам'ятайте, що клієнти, швидше за все, будуть стояти при перегляді вашого банера, тому не розміщуйте текст дуже близько до нижньої його частини.

Якщо вам потрібно розмістити текст прямо внизу, переконайтеся, що ви використовуєте досить великий кегль, щоб його можна було легко прочитати стоячи. В якості альтернативи ви можете використовувати менш важливі зображення або графічні елементи, щоб заповнити простір.

10. Не турбуйтеся про занадто великій кількості порожнього простору

«Повітря» - це відмінна ідея в будь-якому дизайні. Не турбуйтеся, якщо вам здасться, що порожнього простору занадто багато. Воно робить ваш банер більш легким для розуміння або запам'ятовування.

Отже, є багато нюансів, які потрібно врахувати при створенні ролл-апу. Якщо для вас таке завдання стоїть вперше, все-таки краще її довірити професіоналу. Наприклад, запросити фрілансера або розмістити проєкт на «Біржі дизайну». Адже від якості банера буде залежати імідж, який ви проводите на потенційних клієнтів або партнерів.