Переваги цифрового друку для малого бізнесу

Переваги цифрового друку для малого бізнесу

29.07.2019

За останні кілька років якість цифрового друку настільки поліпшився, що продукцію, надруковану цифровим методом, складно відрізнити від офсетного (або як її ще називають, аналоговій). При цьому вартість на подібні послуги падає. Обидва ці чинники роблять "цифру" популярної серед невеликих компаній зі скромними бюджетами. Якщо ви раніше ніколи не використовували цю технологію, пропонуємо розібратися в її перевагах.

Низька ціна при малих тиражах

На відміну від офсетного друку, цифрова не вимагає дорогих підготовчих робіт і складної настройки обладнання. В офсет ці витрати рівномірно розподіляються на кожен відбиток в накладі, тому при великих замовленнях не такі помітні. Але коли мова йде про невеликих кількостях або одиничної продукції — собівартість одного примірника стає дуже істотною, тому цифрова технологія краще.

Можливість відносно недорого замовляти невеликі тиражі друкованої продукції дозволяє частіше міняти дизайн маркетингових матеріалів, адаптувати їх до потреб ринку, сезонних пропозицій і дизайнерським трендам.

Швидкісне виконання замовлення

Відсутність підготовчих робіт впливає і на швидкість виконання тиражу. Не дарма цифровий друк часто називають оперативної.

При правильно організованій роботі в друкарні, друк на цифрових машинах починається в лічені хвилини після отримання замовлення. Все автоматизовано і виконується досить швидко. Людина бере участь в процесі тільки на етапі перевірки отриманого макета: необхідно упевнитися в тому, що макет не містить прихованих шарів, невідомих шрифтів, растрові зображення в ньому мають нормальну якість, і сам макет підходить за розміром до того носія на якому він буде надрукований.

Швидке внесення виправлень, правка «на льоту»

Навіть від друкувавши частину тиражу, ви все одно можете внести зміни в макет і продовжити друкувати. Наприклад, в макеті була допущена прикра помилка, і її помітив оператор друкарської машини вже в процесі. Ви легко можете все виправити та запустити тираж заново. У офсетного друку повторний друк коштує значно більше.

Ідеально підходить для персоналізованої реклами

Цифровий друк дозволяє додавати змінну інформацію на кожен надрукований лист. Це може бути порядковий номер, штрих-код або персональне звернення до клієнта на ім'я та прізвища, а також різні зображення і неповторним від відбитка до відбитка візерунка та патерни.

Таким чином, можна видрукувати персоналізовані матеріали для поштових розсилок, сувенірні вироби (скажімо, календарі з іменами клієнтів), візитки або буклети з кодами для отримання бонусів або участі в розіграшах, етикетки, несхожі одна на іншу. Такий підхід забезпечить більшу лояльність клієнтів, викличе інтерес до рекламної продукції, втягне потенційну аудиторію.

Менша кількість відходів

Ви замовляєте рівно стільки, скільки необхідно. І завжди можете додатково додрукувати. У офсетного друку необхідно замовляти великий тираж — і часто непотрібна продукція йде в відходи, або тривалий час зберігається на складі, займаючи місце і застаріваючи. Цифровий друк не тільки вигідніше в таких випадках, але й екологічніше.

Зручність

Високий ступінь автоматизації цифрових машин дозволяє спростити віддалений прийом замовлень через спеціальні онлайн-магазини. Таким чином, при стандартизованих тиражах, вам нема потреби залишати офіс — досить завантажити макет, вибрати папір і обробку — і отримати готовий продукт.

Висновок

Отже, цифровий друк швидше, дешевше при малих тиражах, екологічніше і може бути персоналізованої. При цьому вона дозволяє отримати продукцію дуже високої якості та гарантує повторюваність кожного відбитка як в рамках тиражу, так і при наступних замовленнях. Завдяки цифрового друку, маркетологи отримують ефективний інструмент реклами та можливості адаптувати її під цільову аудиторію.