Переваги інфографіки в друкованих матеріалах

Переваги інфографіки в друкованих матеріалах

02.09.2019

Хочете залучити більше людей і звернути їх увагу на ваші рекламні буклети чи брошури, поштові розсилки? Спробуйте інфографіку. Це оригінальний, цікавий, засвоюваний і доступний спосіб подачі матеріалу. Інфографіка сприймається набагато краще, ніж сухий текст, а привертає увагу не гірше, ніж яскраві зображення. Розглянемо топ-п'ять причин, чому її варто використовувати як можна частіше.

    1. Люди отримують більше інформації

Ми всі любимо читати хорошу книгу або статтю. Але насправді наш мозок запрограмований на щось інше: більшість людей обробляє візуальну інформацію набагато швидше, ніж текст.

Це означає, що візуальний формат буде краще сприйнятий, швидше зрозумілий, зустрінеться з меншим опором — що дуже важливо, коли мова йде про рекламних повідомленнях, скажімо, переваги продуктів або послуг. Згадайте про те, що більшість роздавальних матеріалів викидається до прочитання. Завдяки ефектним і інформативним картинкам, люди набагато охочіше прочитають і запам'ятають ваші матеріали, захочуть дізнатися більше.

    2. Інфографіка надає миттєвий вплив

Ми всі чули правило п'яти секунд, коли мова заходить про перші враження. Або чотири секунди або шість секунд — це насправді не має значення. Ретельно пророблена інфографіка змусить читача затримати погляд на сторінці, зацікавить його прочитати все інше. Особливо, якщо використовувати яскраві кольори, незвичайні макети, привабливі елементи, красиві шрифти.

Візуальна версія контенту «чіпляє» раніше, ніж текст.

    3. інфографікою зручно ділитися

Цікаві та добре оформлені дані можуть зацікавити аудиторію настільки, що виникне бажання поділитися. Якщо мова йде про друковані матеріали — то досить легко зробити фото.

Якщо інфографіка дублюється в ваших електронних каналах, наприклад, на сайті або сторінці в соціальних мережах — завдання ще більше спрощується — достатньо натиснути «подобається» чи «поділитися».

Як результат, ви отримаєте велику кількість згадок, а реклама може стати вірусної, і привернути увагу набагато швидше, проста текстова стаття.

    4. Візуальна подача викликає більше довіри

Будь-яка людина може написати кілька статистичних даних і фактів в короткому повідомленні в блозі. Але створення красивої інфографіки вимагає часу. Вам буде потрібно спеціальний графічний дизайнер, щоб скласти колірну схему, розробити макет і візуальні підказки, які зроблять матеріал привабливим і простим для сприйняття.

З цієї причини, коли ви використовуєте продуману професійну інфографіку, люди з більшою ймовірністю сприймуть ваш контент серйозно. Адже передбачається, що ви витратили час і гроші на те, щоб контент виглядав ідеально, а значить і витратили час і зусилля на те, щоб створити правильний контент.

    5. Відмінний брендинг

Використання корпоративних кольорів істотно сприяє впізнаваності бренду. Коли люди бачать вашу інфографіку і діляться нею, ваші кольори та логотипи потрапляють в поле зору. Стиль запам'ятовується — а це означає, що в майбутньому вас обов'язково дізнаються.

Отже, інфографіка — відмінний спосіб подати матеріал і привернути увагу до реклами. Вона може напряму повідомляти про важливі речі, що стосуються вашого підприємства, наприклад, говорити про переваги товару або послуги, їх характеристики. Крім того, можна пропонувати читачам і актуальні галузеві відомості, скажімо, про ринкові тренди, що також може зацікавити вашу аудиторію, підвищити довіру до друкованої реклами та бренду в цілому.