Переваги листівок як рекламної продукції

Переваги листівок як рекламної продукції

12.06.2018

Пошук найбільш ефективних методів донести рекламне повідомлення – ключове завдання будь-якого маркетолога. З розвитком цифрових технологій друковані листівки стали розцінюватися як застарілий вид рекламної продукції. Однак, у них є кілька незаперечних переваг. Вони відмінно допомагають розповісти широкому колу клієнтів про компанії, акції або спецпропозиції. Обговоримо детальніше плюси старих добрих листівок.

Листівки дешеві

Для невеликих локальних підприємств (ресторанів, кафе, різних сервісів доставки їжі, магазинів, салонів краси, ветеринарних клінік) листівки – прекрасний і дуже бюджетний спосіб повідомити про свої послуги. Їх розносять по поштових скриньках або роздають у місцях скупчення людей. Саме по собі виготовлення листівок великим тиражем варто трохи, а купити й проконтролювати послуги по розповсюдженню досить легко.

При цьому нема потреби орендувати дорогі рекламні площі, купувати або вишукувати бази електронних адрес або телефонів жителів кількох районів, викликаючи роздратування спам-розсилками. Крім того, роздача листівок може бути ефективніше, оскільки захоплює велику аудиторію, наприклад, людей старшого віку з обмеженим доступом цифрових ресурсів.

Доступність та велика кількість інформації

На відміну від невеликих флаєрів або візиток, на листівках міститься значно більше зображень і інформації. Контактні номери, фото та опис продукту, сертифікати якості, логотипи компанії — все, що ви вважаєте необхідним. Крім того, листівки на відміну від цифрової реклами, не вимагають ніяких електронних пристроїв для отримання інформації.

Проте варто пам'ятати, що ідеальна листівка повинна бути привабливою, легко читатися і не бути перевантаженою текстом. Необхідно знайти баланс між кількістю інформації та легкістю сприйняття. Не потрібно вживати багатошарові вираження і довгі тексти. Листівка повинна мати зрозуміле посилання з першого погляду, щоб клієнт відразу знав, що ви пропонуєте. Варто додати кілька зображень, а текст розділити на короткі фрази. Рідкісний клієнт витратить на вивчення листівки більше ніж хвилину.

Шрифти, які використовуються в листівці, повинні бути добре читабельними. Наприклад, Arial, або подібні.

Візуальна привабливість

Ні в якому разі не варто економити на якості друку листівок, інакше вони будуть викидатися ще до прочитання. Кольори повинні бути яскравими, чіткими зображення. Якщо сумніваєтеся – краще вдатися до допомоги професійного дизайнера в друкарні. Добре, якщо крім друку, залучити будь-яку обробку, наприклад, висічку або лакування. Тоді ваш виріб буде запам'ятовуватися і виділятися серед інших. До речі, варто пам'ятати, що листівки можуть бути абсолютно різних розмірів і мати різну кількість згинів.

Масовість і географічний таргетинг

Як вже говорилося, основний метод поширення листівок — доставка в поштові ящики або роздача в людних місцях. Поштові ящики дозволяють ефективно покрити певні простору, де живуть і працюють цільові потенційні клієнти. Навіть найсучасніші цифрові технології не можуть гарантувати доставку вашої реклами кожному жителю району.

Жваві місця також можуть виявитися дуже цікавими. Наприклад, при відкритті нового магазину можна роздати листівки біля входу в найближчий торговий центр, біля метро або розв'язки громадського транспорту. Такий спосіб є досить дієвим

Отже, листівки в 2018 році все ще є ефективним і перевіреним методом реклами. Якщо ви створили дійсно гарну листівку, надрукували її в сучасній друкарні, красиво оформили та продумали, де її поширити – ефект перевершить всі ваші очікування. При цьому рекламні бюджети сильно не постраждають.