Переваги реклами в локальній пресі

Переваги реклами в локальній пресі

04.04.2019

Бути чи не бути друку в епоху цифрових технологій — питання, яке турбує багатьох маркетологів. І сьогодні на нього сміливо можна відповісти: бути! Друкована технологія постійно адаптується і виживає. Коли з'явилося телебачення, все говорили про те, що за ним майбутнє. Потім з'явився Інтернет, і все знову почали сумніватися в доцільності друку для потреб маркетингу. Сьогодні ж навпаки, багато збільшують бюджети, направляючи їх в додаткові канали. Один з таких сегментів — реклама в невеликих локальних виданнях. Вона має ряд переваг і може істотно стимулювати продажі.

Акцент на певну аудиторію

Ентузіасти — це завжди відмінна залучена публіка. Крім пристрасті до певних захоплень, багато часто відчувають гордість щодо місцевості, в якій вони проживають. З урахуванням того, що люди — істоти соціальні та відчувають потребу бути частиною певного ком'юніті, локальні журнали обслуговують цікаву нішу — давати інформацію про оточення і заходах, які можуть зацікавити. Іншими словами, як власник бізнесу ви розміщуєте рекламу прямо перед очима захопленої аудиторії, яка вже зацікавлена ​​в вас, і в тому що ви пропонуєте.

Тактильні відчуття

Зрозуміло, більшість сучасних людей щодня проводять в соціальних мережах багато часу, відстежуючи новини, завантажуючи фотографії та просто спілкуючись. Але коли вони переходять на якийсь сайт по рекламному посиланню, то "сканують" його не більше 15 секунд, а потім йдуть.

Взаємодія з друкованими журналами ж зовсім інше. Тактильні відчуття надзвичайно важливі для людини. Читачі журналів витрачають час на їх прочитання і звертають увагу на весь контент, включаючи та вашу рекламу.

Можливість виділитися

Хто продасть більше пиріжків? Кіоск на березі моря серед безлічі інших, або пересувний кіоск за містом на трасі, де багато голодних мандрівників і немає поблизу інших закладів для харчування? Багато маркетологи захоплені рекламою в Інтернеті, тому перекидають всі бюджети туди, де користувачі фокусуються на безлічі іншої реклами. Тому інвестуючи в рекламу в локальній пресі, у вас буде набагато менше конкурентів і ви зможете залучити аудиторію набагато швидше.

Кредит довіри

В Інтернеті безліч нечесних користувачів, що використовують віруси для доступу до особистої інформації. З цієї причини часто веб-серфери дуже обережні та далеко не завжди клацають на банери що спливає та переходять по рекламних посиланнях. А ось друкованої реклами ніхто не боїться, тому люди будуть спочатку більш відкриті до прийому такої інформації.

Тривала дія

Цифрова реклама приходить і йде, а друковані ЗМІ залишаються в побуті набагато довше. Скажімо, залишені у вестибюлі поліклініки або салону краси видання прочитає безліч людей, а значить, і ваша реклама спрацює з більшою часткою ймовірності.

Впізнаваність бренду

Якщо ви розміщуєте рекламу в журналі, який є авторитетним для місцевої аудиторії, то люди поступово знайомляться з вашою компанією. Така впізнаваність посилюється, якщо вони зустрінуть вас особисто, наприклад, на місцевому ярмарку або благодійному заході. Це не тільки зробить ваш бренд упізнаваним, але і підвищить лояльність до нього.

Надійність

Місцева преса завжди викликає довіру у локальній аудиторії. Вона дає можливість читачам відчути себе частиною спільноти. Тому найчастіше публікації використовують в ролі порадника. Так що таким чином можна розміщувати рекламу не у вигляді макету, а як рекомендацію від надійного джерела.

Отже, якщо ви все ще недооцінюєте або не усвідомлюєте всю важливість друку, радимо переглянути своє ставлення до неї. Просто додайте додатковий канал комунікації, який гарантує даний залучення вашої цільової аудиторії, інвестуючи в друковану рекламу в місцевих журналах.