Преміальні паперів - види та переваги

Преміальні паперів - види та переваги

21.08.2018

Друкована продукція буває двох типів. Деякі вироби виглядають абсолютно схожими на ті, що ви вже бачили. Немає бажання їх читати або навіть брати в руки. Інші ж виділяються, звертають на себе увагу і запам'ятовуються. Це особливо важливо для продукції, яка покликана рекламувати дорогі види товарів начебто ювелірних виробів, автомобілів або нерухомості. Ключик до виготовлення яскравою поліграфії - використання преміальних видів паперу в комплексі з сучасними друкарськими технологіями.

Сьогодні папір виробляється не просто з дерева. В неї додають пластик, тканини, синтетичні волокна, які надають поверхні певні властивості. Вже на етапі дизайну варто задуматися не тільки про те, як буде виглядати ваша візитка або брошура - потрібно подбати про загальне враження, яке вона справляє на аудиторію. На що ж варто звернути увагу?

Біліше білого

Найбільш часто для поліграфічних виробів використовується білий папір. Однак білий має безліч відтінків. І фотоальбоми або рекламні каталоги з великою кількістю фотографій будуть набагато вигідніше виглядати на ультрабелой папері з високим ступенем білизни та глянцю. Продукція в цих каталогах буде здаватися більш дорогий (адже компанія не поскупилася на якісний папір).

Кольори та відтінки

Втім, білий - не єдина опція, коли йдеться про дорогих видах паперу. Кремові відтінки стануть відмінним рішенням для продукції в вінтажному стилі або тієї, де багато тексту. Читати буде набагато приємніше. Також можна отримати досить помітний виріб, якщо використовувати папір яскравих кольорів. Заодно це хороший спосіб заощадити на вартості друку - можна замовити чорно-білу.

Блиск

Як вже говорилося, фотокаталоги будуть чудово виглядати на дуже глянцевому папері. Блискуча поверхня паперу привертає увагу і підвищує контрастність зображення. Однак і тут вибір зводиться не тільки до ступеня глянцю. Блищати можна абсолютно по-різному. Наприклад, папір Majestic candlelight cream має перламутровою поверхнею, вона ніби світиться. Відмінний вибір для візиток що запам'ятовуються.

Текстура

Папери з певною текстурою дозволяють залучити не тільки візуальні, але і тактильні відчуття. Таким чином, шанси вразити потенційного клієнта істотно збільшуються. При цьому фактур на ринку представлена величезна безліч. Це можуть бути як дуже гладкі, «шовкові» папери начебто Splendorgel avorio, так і папери з певним рельєфом. Наприклад, поверхня Dali bianco, передає структуру вельветової тканини. Папір «Льон Icelite», біла з приємним блакитним відливом, нагадує лляну тканину. «Рельєфні» папери чудово підійдуть для продукції, де потрібна щільність - візитки, листівки, календарі.

Екологічність

Бути екологічним - сьогодні необхідність для будь-якого бренду що себе поважає. Один зі способів підкреслити корпоративну відповідальність - «зелену» папір у рекламних матеріалах. Втім, така папір як раз не зелена, а коричнювата. Іноді для поліграфії вибираються крафтовые сорту (дійсно більш екологічні у виробництві), а іноді дизайнерський папір, за кольором і фактурі викликає асоціації з природністю. Відмінний приклад - Flora avorio, до складу якої входить 50% паперу вторинного перероблення, 40% чистоцеллюлозной маси та 10% бавовни. Бежевий колір і вкраплення ворсинок демонструють природність і чудово виглядають.

Отже, вибір паперу - важливий етап при створенні преміальної поліграфічної продукції, яка покликана утримувати увагу аудиторії та виділятися серед аналогічних виробів. Однак варто враховувати, що далеко не всі сорти будуть сумісні з вибраними видами друку. Тому перед остаточним рішенням варто порадитися з менеджером або дизайнером друкарні, що виконує ваше замовлення.