Просування за допомогою флаєра

Просування за допомогою флаєра

28.02.2019

Якщо ви організовуєте концерт, спортивний матч, відкриваєте магазин або запускаєте бренд — ви напевно хотіли б, щоб про подію дізналося якомога більше людей. Є безліч способів досягти цього — директ мейл, реклама в періодиці, на радіо або телебаченні, білборди, онлайн-кампанії.

Однак більшість цих варіантів може виявитися недоступними для невеликих або середніх підприємств, адже потрібно величезний бюджет на рекламу. З цієї причини варто звернути увагу на перевірений часом і вельми недорогий інструмент — флаєр. Поширення флаєрів (при грамотному підході) завжди призводить до позитивного результату і не вимагає великої кількості ресурсів. Давайте докладніше подивимося, в чому переваги цього друкованого вироби

Потрапити до цільової аудиторії

Флаєри — відмінний спосіб донести інформацію до конкретної цільової аудиторії. Ви можете розсилати їх по своїй базі даних або організувати поширення в конкретному місці. Наприклад, в певному районі — якщо потрібно залучити до нового закладу, в студентському містечку — якщо потрібно «достукатися» до студентів, біля концертних залів — якщо планується музичний захід.

Проявити творчість

Креативний підхід до дизайну і виготовлення флаєра дуже важливий. Бажано зробити так, щоб виріб виділялося серед йому подібних (особливо, якщо мова йде про поштової розсилки) і приваблювало з першого погляду (якщо поширюється в людному місці). У вас є буквально лічені миті, щоб «зачепити» користувача, якщо це не вдалося, виріб швидше за все буде викинуто і вашу інформацію ніхто не прочитає. Тому гарні всі засоби: помітні кольори, яскраві зображення, які заманюють заголовки, цікавий текст, читабельні шрифти.

Незайвим буде вдатися до різних варіантів поліграфічного оформлення. Наприклад, використовувати стильний вибірковий лак (особливо ефектно він виглядає, якщо загальний фон темний), глянсову або матову ламінацію, цікаву висікання.

Відчутність

Ще одна перевага флаєра — його речовинна природа. Якщо людина взяла в руки флаєр і тримає його — половина мети вже досягнуто. Далі вже все залежить від призову до дії і якісного оформлення. Можна експериментувати з різними варіантами та аналізувати ступінь відгуку.

Стимул

Флаєр може відмінно стимулювати до різних дій. Його можна використовувати як запрошення, подарунковий купон, ваучер для отримання знижки. Також друковану рекламу можна комбінувати з цифровою — якщо нанести на флаєр адреса сайту або QR-код, який дасть доступ до сайту, сторінки в соціальних мережах, аудіо- або відеоролика з додатковою інформацією про вашу компанію.

Вимірний результат

Різні знижкові коди, QR-коди та подібні фішки не тільки привертають потенційних клієнтів, а також полегшують вимір ефективності рекламної кампанії, допомагають виявити найбільш цікаві пропозиції та форми їх подачі, допомагають усувати помилки в наступних тиражах.

Економічна ефективність

Офсетний друк флаєрів коштує відносно недорого. І навіть невелике підприємство може дозволити собі замовити великий тираж і розповісти про себе величезній кількості людей. При цьому формат дозволяє донести необхідну інформацію. Якщо масовість не потрібна, а цільова аудиторія вузька — то можна замовити виготовлення флаєрів цифровим способом в невеликій кількості. Перевага такого виду друку — можливість персоналізувати кожен виріб (додати звернення або унікальний візерунок), що у свою чергу посилює відсоток відгуку і підвищує лояльність клієнтів.

Отже, друкований флаєр — недорогий і дуже ефективний інструмент, яким не варто нехтувати, якщо потрібно донести певну інформацію до цільової аудиторії. Вони досить ефективні при розсилках та / або поширення в людних місцях, особливо, якщо яскраво і якісно виготовлені.