ПРИЧИНА № 1: ПІДТРИМАТИ РЕПУТАЦІЮ КОМПАНІЇ
Кожен власник бізнесу знає, як важливо підтримувати професійний зовнішній вигляд, щоб проектувати спосіб якості для клієнтів і потенційних партнерів. Багато підприємств зосереджені на наймання кращих працівників та створення кращих продуктів. Проте слід також зазначити, що високоякісний друк є важливим аспектом успішного бізнесу.
«За одягом зустрічають», - як не можна краще пояснює необхідність якісного друку бізнес карток, брошур і корпоративних видань для презентації компанії на ринку.
У той час як стандартна "саморобна" друк потенційно може бути дешевше, комерційний друк більш високої якості, що дозволяє створити відмінну репутацію і розширити клієнтську базу. Багато компаній, що відносяться до бізнесу B2B, видають корпоративні журнали як для внутрішніх так і зовнішніх комунікацій. І, якщо не обмежувати контент нудним викладенням комерційних пропозицій, а доповнити цікавою та корисною інформацією: новинами, статтями, аналітикою, то таким чином можна збудувати окремий комунікаційний канал зі своїм споживачем.
ПРИЧИНА № 2: ОХОПИТИ ВЕЛИКУ АУДИТОРІЮ
Щодня увагу читачів привертають різноманітні теми та рекламні звернення, але «скролінг» новинної стрічки не дає можливості зосередитися на чомусь одному. Друковані журнали або оголошення забезпечують фокус уваги, оскільки читачі не ковзають повз них на екрані, а в прямому сенсі «тримають в руках».
За словами Джо Пулицци з Інституту контент - маркетингу «поліграфія виявилася застарілою, а нетрадиційної сьогодні. Ось де ми сьогодні? Блоги, соціальні мережі, веб-статті ... це все дуже традиційно». Онлайн комунікації ефективні, якщо орієнтуватися на міжнародного споживача, але поліграфія має значну перевагу, коли мова йде про ваш бізнесі. Дослідження показало, що представники локального бізнесу віддають перевагу поліграфії: 68% заявили, що поліграфія має вирішальне значення в їх стратегії, в той час як лише 8% проголосували за digital.
ПРИЧИНА №3: СТВОРИТИ ЗАПАМ'ЯТОВУЮТЬСЯ ПРОДУКТИ
Добре продумані друковані матеріали можуть не тільки допомогти виділити ваш продукт, але і створити міцний комунікаційний канал з вашим клієнтом на тривалий період.
Якщо ви - невелика і середня компанія, то пряма (директ) розсилка для просування - один з найбільш надійних способів заявити про себе на ринку.
Недавнє дослідження показує, що 79% споживачів вважають, що читання звернень за допомогою поштової розсилки більш зручно, ніж в Інтернеті. Більшість повідомлень електронної пошти закінчуються втратами в папках небажаної пошти, тоді як 81% direct mail (прямої розсилки) - читають і взаємодіють з ними. Спробуйте розсилати брошури, інформаційні бюлетені або персоналізовані вітальні листівки, тільки переконайтеся, що ваш direct маркетинг містить логотип вашого бренду, персональний дизайн і QR-код для залучення клієнтів на ваш сайт. Таким чином, ви можете використовувати печатку для збільшення взаємодії з вашим цифровим контентом.
ПРИЧИНА №4: ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ до БРЕНДУ
Лояльні клієнти допомагають стійкості вашого бренду і бізнесу, а друковані рекламні матеріали можуть допомогти сформувати лояльність клієнтів.
Припустимо, що ви, як власник кафе, пропонуєте картку лояльності, в якій говориться: «Купіть п'ять кави, отримаєте шостий безкоштовно». Завдяки такому зверненню клієнт розуміє, що може отримати унікальну вигоду, і це зобов'язує його дбати про свою картку лояльності. Надання рекламних матеріалів - це завжди хороший спосіб підвищити лояльність клієнтів і тим самим забезпечити розвиток бізнесу.
ПРИЧИНА №5: ОХОПИТИ ШИРОКИЙ СПЕКТР МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ДРУКУ
Поліграфія дозволяє використовувати як рекламний майданчик різноманітні матеріали, а не тільки плоский екран. Друковані носії представляють широкий спектр від візитних карток до брошур, USB-накопичувачів, кухлів і одягу.
Наприклад, якщо ви невеличкий місцевий бізнес зі скромним бюджетом, спробуйте використовувати партизанський маркетинг. Це дуже рентабельний спосіб збільшити впізнаваність бренду. Наклейки та плакати можуть бути використані дуже творчо, а партизанський маркетинг не повинен бути підпільним або старомодним. Стікери - відмінний спосіб підвищити лояльність; споживачі, які носять наклейки (на їх одязі або, наприклад, ноутбуках), не тільки рекламують від вашого імені, але і стають «амбасадорами» бренду.