Рекламна продукція: зміна сезонів

Рекламна продукція: зміна сезонів

27.05.2019

Сучасний цифровий друк дозволяє виготовляти якісну мілко тиражну продукцію за відносно невеликі гроші. Нема потреби замовляти відразу багато відбитків, як раніше. Можна дозволити собі змінювати сюжети та дизайни брошур, буклетів, візиток та інших маркетингових матеріалів так часто, як хочеться. І це чудово, адже сезонний маркетинг — це відмінний спосіб залучити додаткових клієнтів і нагадати себе вже чинним клієнтам.

Про що мова

Дуже простими словами, сезонний контент — це контент, присвячений до певної пори року, свята або великому заходу. Підготовка сезонних матеріалів, скажімо, друкованих розсилок або буклетів з обмеженими пропозиціями, вимагає креативності та завчасного планування.

При цьому, бажано придумати що-небудь оригінальне. Скажімо, буклет з переліком найбільш замовляються продуктів в тій чи іншій магазині — це нудно та одноманітно. Постарайтеся захопити читача цікавими відомостями і яскравим дизайном.

Крім яскравих загальнонаціональних івентів, зміна «декорацій» вочевидь пов'язана і з сезонністю в певній сфері. Скажімо, набір маркетингових матеріалів для туристичних агентств в різні пори року буде пов'язаний з найбільш поширеними курортами — лижними взимку і морськими влітку. Для багатьох компаній актуальна підготовка нових друкованих виробів перед виставками та початком бізнес-сезону.

Переваги

Сезонний маркетинг підходить практично для будь-якого бізнесу. Це завжди відмінний привід оновити програму постачань, запропонувати знижку або просто подякувати клієнтів, нагадуючи про себе.

Маркетологу досить складно підібрати теми, які цікаві й «чіпляють» публіку. Сезонність дещо спрощує цю задачу. Скажімо, якщо очікується міжнародна спортивна подія або попереду низка свят — створювати релевантні сюжети досить просто.

Крім того, більшість подій відомо заздалегідь, що дозволяє ретельно спланувати виготовлення різної продукції, продумати контент і замовити друк. Якщо не вистачає ідей, можна відштовхуватися від великих національних свят і звернути увагу на що-небудь дрібне.

Однак важливо, щоб акцентні події збігалися з філософією компанії. Скажімо, якщо ви пропонуєте дитячі товари, міжнародний день віскі — не то свято, яке дозволить вам «пошуміти» на рекламному полі.

Ще одна актуальна перевага створення додаткових сезонних матеріалів — можливість продемонструвати аудиторії, що вам не все одно. Ви дбаєте про імідж, сприйнятті бренду і замовників.

Позитивні емоції добре впливають на впізнаваність бренду. Ефективні сезонні кампанії залучають почуття, спогади аудиторії й відмінно запам'ятовуються. Іноді досить просто розіслати привітальні листівки або листівки з вдячністю та невеликі брендовані сувеніри.

Комбінація каналів

Якщо планується сезонна рекламна кампанія, варто проводити її відразу по всіх каналах: як друкованим, так і цифровим. Зробіть пряму поштову розсилку, підготуйте нову роздачу і на час перетворіть сайт. До того ж можна робити тематичні публікації в соцмережах або привертати увагу конкурсами та акціями. Такий підхід суттєво підвищить загальну результативність.

Отже, наступ нової пори року, наближення свят або бізнес-активності — відмінний привід поліпшити своїми позиціями на ринку. Перегляньте асортимент, розробіть новий дизайн друкованої продукції й сторінок в соціальних мережах, придумайте акції або просто поспілкуйтеся з клієнтами через рекламні канали. Так можна і підсилити продажі, і підвищити впізнаваність бренду.