Найуспішніші приклади реферальної програми у світовій практиці

Найуспішніші приклади реферальної програми у світовій практиці

08.05.2020

Реферальний маркетинг — одна з найбільш економічно ефективних маркетингових стратегій. Вона передбачає використання поточних клієнтів для поширення інформації про бренд. Якщо заохотити замовників цінними нагородами, стратегія стане безпрограшної для обох сторін. Компанія отримає зростання прибутку, а клієнти — приємний бонус. Багато світових корпорацій домоглися успіху саме за сприяння вдячних рефералів. Яку вигоду отримали користувачі — читайте в нашому огляді.

Dropbox

Американський сервіс для хмарного зберігання даних став лідером у своїй галузі, завдяки продуманій реферальній програмі. Компанія не тільки швидко наростила кількість абонентів (сьогодні їх понад 500 млн по всьому світу), а й істотно знизила витрати на рекламу (до $ 0 в перерахунку на одного клієнта).

Клієнт, який запросив друга, отримував 500 мБ додаткового вільного місця на диску. І те ж саме отримував і запрошений. Це приваблива пропозиція для передплатників, тому що клієнти повинні платити за додаткове сховище, коли закінчується місце. Щоб уникнути витрат, вони можуть надіслати запрошення своїм друзям і отримати безкоштовне сховище.

Uber

Реферальна програма Uber (сервіс транспортних перевезень) дозволяє подарувати своїм друзям перші поїздки зі знижкою, вирішуючи проблему пошуку дешевого і зручного транспорту для мільйонів людей по всьому світу.

Для пошуку водіїв також використовувалася реферальна програма — водії, які запросили інших водіїв, отримували грошові бонуси.

Таким чином, Uber запропонував відмінний спосіб для нових користувачів протестувати Uber і подивитися, як їм подобається цей досвід. Безкоштовна поїздка допомагає зрозуміти, чи хочуть вони продовжувати використовувати сервіс. Що стосується клієнтів, то їм вигідно отримати безкоштовну поїздку за послугу, якої вони вже користуються.

Amazon Prime

Amazon Prime - це сервіс платної підписки для доступу до відео, музики та інших цікавих файлів. Компанія пішла по шляху грошової винагороди своїх клієнтів за поширення інформації — і це спрацювало, попри відносно невелику суму, яка була запропонована, - $ 5. Величезна кількість користувачів скористалися пропозицією.

Tesla Motors

Новітня компанія з виробництва електромобілів Tesla Motors вирішила стимулювати клієнтів запрошувати друзів за допомогою досить щедрої нагороди - $ 1000. Однак це не живі гроші, а знижка на покупку нового автомобіля. Такий же бонус отримують і ті, хто відповів на запрошення.

Клієнти, які приведуть певну кількість нових замовників, отримають також ексклюзивні бонуси, наприклад можливість придбати лімітовану серію Model X або побувати на відкритті Gigafactory.

І виробник, і замовники впевнені, що стратегія дуже успішна. Серед користувачів спостерігається дуже позитивний відгук.

Google

G Suite від Google - це відомий бренд хмарних обчислень, а також інструмент для підвищення продуктивності та спільної роботи.

Реферальна програма G Suite приносить величезну користь відправнику реферального посилання. Реферери отримують гроші за залучення нових клієнтів для використання програми Google Suite G. Сума залежить від типу підписки.

Наприклад, якщо здійснилася підписка на стартову версію G Suite Basic, Реферери можуть заробити $ 15 доларів за кожну людину. З бізнес-планом G Suite заробіток виростає до $ 30 доларів. Google обмежує максимальну суму в $ 3000.

Отже, реферальна програма — це прекрасний засіб просування товарів і послуг, яке дуже вигідно не тільки для бренду (нарощування кількості клієнтів), але і самим клієнтам, через те, що дає можливість отримати цінні бонуси та додаткові фінансові кошти.