Секрети маркетингу: все про рекламних листівках

Секрети маркетингу: все про рекламних листівках

09.12.2010

Рекламна листівка, вона ж флаєр - це вид рекламного роздаткового матеріалу, який представляє з себе друкований виріб порівняно невеликого розміру (зазвичай А6), що випускається в основному великими тиражами, і виконаний на якісному папері з застосуванням лакування.

Основними особливостями флаєра є лаконічність, аромат та привабливий зовнішній вигляд. Текст подібних рекламних продуктів повинен бути коротким, не ускладненим важкими словесними конструкціями. Головне цільове призначення листівки - надання інформації про позитивні зміни в діяльності виробника, таких як акції, знижки, відкриття нових філій і т. п.

Для того, щоб домогтися ефективності листівки, необхідно дотримуватися певні правила її складання. Крім лаконічності текстового наповнення, листівка повинна бути барвистою, привертати увагу. Крім того, бажано домогтися ефекту цінності цього продукту для покупця, бажання зберегти листівку, що цілком досяжно при наявності в ній родзинки, якоїсь необхідної для потенційного клієнта інформації.