Широкоформатна продукція - інструкція до експлуатації

Широкоформатна продукція - інструкція до експлуатації

11.09.2018

Афіші, банери, постери, вивіски... Широкоформатний друк - потужна зброя в маркетинговому арсеналі будь-якого підприємства. Розглянемо докладніше, як використовувати її максимально ефективно.

Вибираємо продукцію

Серед усього розмаїття широкоформатної продукції є ті вироби, які користуються особливою популярністю серед власників бізнесу, завдяки тому, що відмінно працюють на привернення уваги та розширення аудиторії. Ось вони:

- Постери. Це відмінний спосіб привернути увагу аудиторії, незалежно від величини вашого бізнесу. Їх можна розміщувати безпосередньо в точці інтересу або по всьому місту. Так чи інакше, вони будуть сприяти збільшенню кількості відвідувачів.

- Вивіски. Без яскравої та помітної вивіски легко загубитися, особливо на тих вулицях, де розміщено багато офісів і магазинів. До речі, розміщуйте її не тільки над закладом, але і на протилежному боці вулиці. Так ви зможете переграти конкурентів.

- Банери. Хороші тим, що можуть бути великими. Ні, навіть величезних, у всю стіну. Пройти мимо такого й не помітити - абсолютно неможливо, особливо, якщо ретельно підійти до дизайну (скажімо, додати нотку гумору або врахувати зовнішній ландшафт) Так що, якщо десь поруч з вами є вільне місце - розгляньте таку можливість.

Друкарський банер: чим більше, тим цікавіше

- Рекламні конструкції із пластику, картону та інших матеріалів. Висічні конструкції (скажімо у вигляді героїв з фільмів чи мультфільмів) - чудово привертають увагу, працюючи навіть краще, ніж вивіски або постери. Люди люблять фотографуватися поруч з ними та постити фото на своїх сторінках у соціальних мережах

- Прапори. Нестандартний вид реклами, хоча досить примітний, особливо, коли майорять на вітрі. Друк на тканині коштує відносно небагато, так що при можливості, додайте такий виріб поруч з офісом.

- Реклама на транспорті. Якщо у вашої фірми власні автомобіль або автобус - обов'язково їх забрендируйте. Тоді ваша реклама буде «подорожувати» по всьому місту абсолютно безкоштовно. Також варто домовитися з таксистами або громадським транспортом, щоб «накрити» велику аудиторію.

Реклама на транспорті привертає величезну аудиторію

Підбираємо контент і створюємо дизайн

Величезне значення має не тільки вид рекламної продукції, але і те, як вона виглядає і яку інформацію представляє. З цієї причини слід заздалегідь продумати, що саме намальовано і написано на афіші чи банері. Найбільш важливі відомості варто розмістити в центрі - так вони швидше привернуть увагу. Чим більше порожнього простору «повітря» навколо, тим примітніше буде напис. Червоний колір - «класика» у рекламній сфері.

У багатьох випадках будуть доречні великі заголовки та красиві зображення. Для заголовків (як і для решти тексту) також важливі лаконічність і доступність, довгу фразу багато хто не дочитають до кінця. Так, і не зайвим буде нагадати, що грамотність просто необхідна. Не варто використовувати більше ніж двох гарнітур шрифту.

Широкоформатні вироби повинні бути видно здалеку, тому колірна схема повинна бути дуже яскравою і відрізнятися від довколишнього реклами. Червоні або жовті відтінки стануть відмінним вибором, але в будь-якому випадку, який би колір ви не вибрали, він повинен бути дуже насиченим. І тут також застосовується правило «не більше двох». Підберіть такі, які гармоніюють між собою.

Правильна друкована технологія

Широкоформатні зображення можна одержати різними способами - цифровим, шовкотрафаретним, офсетним. Останні два відрізняються дуже високою якістю, однак застосовні при великих тиражах. Для одиничних екземплярів підходить цифровий широкоформатний (струменевий) печатка

За технологією широкоформатний принтер струменевий дуже схожий на звичайний «струйник», що стоїть у багатьох вдома. Однак вдома ми використовуємо водні чорнило. У випадку широкого формату вони відмінно підходять для рекламної продукції, яка використовується всередині приміщення (наприклад, афіші та постери). Для зовнішнього застосування використовуються більш стійкі, але менш екологічні сольвентні чорнила. Ідеальний вибір - УФ-чорнило. Вони дуже стійкі, яскраві та при цьому дуже екологічні. Так що варто вибирати друкарню саме з таким обладнанням.

У будь-якому випадку, широкоформатна реклама - де б вона не розміщувалася - «обличчя» вашого підприємства, тому не варто економити на якості. Зморщені банери або розмиті зображення не підійдуть у тому випадку, коли потрібно викликати хороші асоціації. З цієї причини потрібно ретельно опрацювати дизайн і вибрати якісного підрядника з друку. Якщо все зробити правильно, кількість клієнтів буде зростати. А це не кінцева мета?!