Скупий платить двічі

Скупий платить двічі

06.02.2018

Друкована продукція – чудовий спосіб просування будь-якого бізнесу. Але це твердження справедливе тільки для якісних матеріалів. Якщо знехтувати цим правилом, то продукція, як мінімум, не принесе очікуваного ефекту. Як максимум – іміджу компанії буде завдано непоправної шкоди. 

Для того, щоб оцінити якість друку, не потрібно бути професіоналом у поліграфії. Більшість недоліків видно неозброєним оком. Однак на етапі готового тиражу оцінювати буває пізно, тому ряд речей потрібно врахувати ще на етапі замовлення. І ось кілька важливих рекомендацій:

- уявіть свою цільову аудиторію. Фокус на замовнику необхідний при створенні будь-якої продукції, будь то візитка, флаєр або сувенірний виріб з вашим логотипом. Потрібно представити цілі та мотивацію людей, це допоможе взаємодіяти з ними на особистому рівні;

Сувенірна футболка з неякісною печаткою (наприклад, коли колір футболки "зливається" з самим зображенням) не викличе бажання користувача її одягнути, відповідно гроші на її виготовлення будуть витрачені даремно

- позначте мета. Будь-яка друкарська продукція виготовляється для певної мети. Скажімо, візитка дає уявлення про ваших контактах, флаєр повідомляє про заходи чи акції, буклет докладно розповідає про вашої продукції. Важливо, щоб означена мета збігалася з кінцевим результатом;

Темний фон візитки викликає негативні асоціації з трауром, а не з урочистими подіями, як це має бути, виходячи з професії власника.

- не будьте занадто багатослівними. Якщо намагатися втиснути на виріб невеликого формату занадто багато слів, то результат буде зовсім протилежним бажаному – ніхто нічого не прочитає і не засвоїть. Заповнити весь вільний простір – це найгірше, що можна придумати. Наприклад, не варто на флаєрі розповідати всю історію вашої фірми;

Надлишок інформації не дає можливість швидко зрозуміти суть звернення. Швидше за все такий флаєр просто викинуть.

- переконайтеся в тому, що дизайн максимально простий. Чим простіше подана інформація і доступніше викладено повідомлення, тим краще. Проведіть 3-секундний тест. За цей час потрібно встигнути побачити назву компанії, загальний меседж та заклик до дії. Вільне місце – ваш друг, воно допомагає виділити головне, дає можливість зосередитися і не відволікатися на несуттєве. При цьому перевірте, чи є вся необхідна інформація. Наприклад, якщо мова йде про флаєрі, який повідомляє про захід, то там повинні бути дані про час, місце і вартості вхідних квитків. Якщо ваша мета – залучити покупців на сайт, то не забудьте вказати адресу цього сайту. Створюючи дизайн, не перестарайтеся з кількістю шрифтів або квітів: їхня кількість також відволікає від суті;

Невдалий підбір фону і шрифтів призводить до нечитабельності тексту на постері

А на цьому плакаті відсутня інформація про місце проведення заходу

- не економте на папері та друку. Тип паперу суттєво впливає на загальне сприйняття друкарського виробу. Скажімо, якщо для візитки або флаєра використовувати найдешевший папір (таку, як використовується для газет), вони швидко помнуться і будуть викликати негативні асоціації з вашою компанією. Те ж саме стосується і друку – друкарня з застарілим обладнанням, розташована десь в гаражі, не зможе гарантувати якість: зображення можуть вийти «змазаними», фарби будуть розпливатися.

Приклад неякісного друку на чашці: нечіткі краї зображення, літери трохи «розтяглися»

Якщо в друкарні порушена технологія друку, зображення з однієї сторінки може зобразитися на інший. В даному випадку, темні ділянки з фото закарбувалися на сторінці з текстом.

До речі, деяких проблем з друком можна уникнути ще на етапі дизайну, тому важливо звернутися за цим до досвідчених фахівців. Наприклад, можна перевірити якість зображення (картинки з низьким дозволом будуть виглядати після друку дуже погано). Ще один важливий аспект – читабельність тексту, для цього не варто використовувати дуже хитромудрі або занадто дрібні шрифти. Бажано, щоб навіть людина з поганим зором міг розгледіти все, що написано, без окулярів.