Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

Стильний дизайн сайту: кілька підказок

— 08.07.2019


За даними американської маркетингової компанії BLUE CORONA, 48% людей вважають, що дизайн сайту — важливий показник надійності бізнесу. Найчастіше перше враження про ваше підприємство складається саме після відвідування сайту. Тому його привабливе оформлення — необхідна умова. Поговоримо про те, як його поліпшити.

Тільки найважливіше

При розробці дизайну багато хто прагне додати якомога більше різних елементів на сторінки. Але дуже важливо не переборщити, інакше сайт буде виглядати хаотично. Розташовуйте тільки те, що дійсно потрібно, а не те, що просто красиво виглядає. Продумуйте функціонал і дбайте про користувача.

Дизайн для користувача

Важливо пам'ятати про те, що сайт необхідний вашої аудиторії, щоб більше дізнатися про ваш бізнес, вступати в комунікацію з вами. Тому саме користувачам повинно бути зручно. Зробіть для цього все можливе. Перегляньте формат елементів, навігацію, візуальне оформлення.

Чим швидше клієнт добереться до потрібної йому інформації, тим ефективніше ваш сайт як рекламний носій. Не змушуйте переглядати всі сторінки, щоб знайти вашу електронну пошту.

Кольорова гамма

Кольорове оформлення сайту має гармоніювати з корпоративними кольорами та друкованою рекламною продукцією. Якщо ви новачок в бізнесі та певної прив'язки до кольору немає, задумайтеся про правильний вибір. Різні відтінки роблять різний вплив на сприйняття бізнесу. Важливо розуміти, які асоціації будуть виникати у замовників.

Кольорове розмаїття — не дуже добре. Досить 3-4 відтінків. Як правило, вибирається один основний колір, один або два акцентних і колір для тексту. Розташування колірних блоків має на кожній сторінці бути ідентичним.

Візуальні елементи

Коли користувачі приходять на сайт вперше, необхідно «зачепити» їх увагу привабливими елементами. Вони привносять баланс на сторінку і розбивають текст. Це можуть бути фотографії, відео або інфографіка.

Але знову повторимо: кожен елемент, який поміщається на сторінку, повинен бути дійсно важливим — не варто публікувати фото заради фото, вони повинні показувати ваш бізнес або галузь. Скажімо, вибирайте фотографії персоналу, офісу, продуктів або людей, що використовують ваші сервіси.

При цьому бажано використовувати реальні фотографії, а не придбані в фотобанках або викачані з Інтернету. Інакше може скластися враження про фальшивий бізнес. Відеоекскурсії по підприємству, огляди продуктів також можуть стати хорошим вибором і дозволять відвідувачам більше дізнатися про вас.

Правильний шрифт

Красиві картинки і яскраві кольори — це далеко не повний перелік вимог до хорошого сайту. Текст також грає важливу роль. Необхідний якісний контент і грамотне оформлення. Іншими словами, читати повинно бути зручно. Саме виходячи з цього, слід підбирати шрифти. Не віддавайте перевагу красивим, але нечитабельним.

Тестування

Навіть якщо вам здається, що сайт ідеальний, продовжуйте постійно його удосконалювати. Пробуйте видозмінювати оформлення, додавати, прибирати або міняти місце розташування всіх компонентів і відстежуйте призначене для користувача поведінку. Іноді невеликих змін — скажімо, перенесення кнопки із закликом до дії — достатньо щоб істотно підвищити результативність рекламної кампанії.

Отже, красиві сайти забезпечують цінний трафік, знайомлять користувачів з вашим бізнесом і стимулюють продажі. Тому важливо інвестувати в якісний дизайн і створити такий сайт, який буде виглядати по-справжньому привабливо та ефективно виконувати рекламні функції.

Читайте также: