Термінологія використовувана в рекламі, маркетингу і pr-стратегії

Термінологія використовувана в рекламі, маркетингу і pr-стратегії

05.05.2017

Значення деяких термінів, що вживаються в рекламній поліграфії:

Аудиторія - потенційні клієнти, на яких спрямовано вплив рекламоносія.

Білборд - інформаційний щит великого формату, що використовується в зовнішній рекламі.

Бренд - комплекс легкоузнаваемой інформації про компанії, товарі або групі товарів.

Буклет - роздрукований рекламний носій, що використовується в якості роздаткового матеріалу.

Вобблер - рекламний носій на рухомій основі, що привертає увагу за рахунок похитування.

Директ мейл - (англ. direct mail - пряма пошта) - спрямована реклама, здійснюється поштовою розсилкою або кур'єрською доставкою.

Изография - рекламний художній прийом, точне відтворення знімків з справжніх листів, почерків тощо

Конгрев - спосіб рельєфного тиснення рекламного продукту, зрадник зображенню об'єм.

Лайтбокс - рекламний щит середнього розміру з використанням підсвічування, який застосовують у зовнішній рекламі.

Офсет - (від англ. off set - зсув від установки) - спосіб друку, який характеризується перенесенням зображення з форми на матеріал опосередковано через офсетний циліндр.