Покращуємо результативність рекламної кампанії: кілька свіжих ідей

Покращуємо результативність рекламної кампанії: кілька свіжих ідей

26.06.2019

Сучасний маркетинг часто віддає перевагу цифровій рекламі. Однак ігнорувати друковані матеріали — неправильно. Вони мають потужний вплив на цільову аудиторію, допомагають доносити меседжі, залучати клієнтів і підвищувати продажі. Якщо ж вам здається, що друкована реклама втратила ефективність, спробуйте змінити підходи. Ось кілька ідей, які допоможуть зробити її більш результативною.

    1. Вивчайте свою цільову аудиторію

Необхідно ретельно вивчати цільову аудиторію, її потреби, проблеми, вік, рід занять, рівень освіти, розмір доходу. Загалом, знати про клієнтів все. Така інформація допоможе сформувати та донести до клієнтів саме такі пропозиції, які точно їх зацікавлять.

    2. Не варто економити на оформленні

Одна з найчастіших помилок в створенні друкованої реклами — це економія. Економія на матеріалах, якість друку, дизайні. Але реальність така, щоб заробляти гроші, потрібно їх витрачати.

У вас є всього кілька секунд, щоб зацікавити майбутнього клієнта і зробити вірне перше враження. Не варто псувати його неякісною рекламою. Непривабливий виріб (візитка, флаєр, брошура або будь-яке інше) відштовхне читача, і викличе негативні асоціації з вашим брендом. Якщо ви економите на дрібницях, то цілком можливо і якість продукції або послуг буде такого ж рівня.

    3. Інтегруйте ваші рекламні кампанії

Не варто вести кілька рекламних компаній у відриві один від одного. Інтегруйте друковані та електронні технології. При цьому вкрай бажано, витримувати єдиний стиль і колірну гамму в дизайні всієї реклами. Розміщуйте зображення з друкованих матеріалів в Інтернеті та навпаки — в друкованій продукції посилання на онлайн-сторінки, де клієнт може дізнатися про вас більше.

Така стратегія підвищить впізнаваність і буде дуже результативною. Клієнти, побачивши рекламу в мережі, можуть швидше зацікавитися друкованою роздаткою. А клієнт, який отримав роздаткові матеріали, може захотіти дізнатися більше, перейшовши по посиланнях.

    4. Будьте доступні для спілкування

Кожна рекламна компанія — ідеальний привід отримати прямий і чесний фідбек від ваших клієнтів. Не можна нехтувати чудовою можливістю зібрати дані про промахи та помилки. Зрештою, саме клієнт своїми замовленнями вирішує чи була успішною та чи інша маркетингова стратегія.

Так що необхідно надати людям максимальну кількість способів залишити відгук, поставити запитання або обговорити ваші пропозиції. Обов'язково перевірте телефони, посилання на сайт, соціальні медіа та електронну пошту. Якщо місця недостатньо, створюйте QR-коди. Це модно і сучасно. Приймайте фідбек в основних месенджерах. Загалом, зробіть доступ до вас дуже простим.

    5. Слідкуйте за результатами рекламної кампанії та видозмінюйте її

Запустити відразу ідеальну кампанію неможливо. Необхідно постійно стежити за ефективністю і вносити правки «в режимі реального часу». Для цього існують різноманітні методи аналізу поведінки клієнтів. Наприклад, приймайте замовлення за різними номерами телефонів, друкуйте різні гіперпосилання, створюйте унікальні лендінги, пропонуйте знижкові коди та купони. Це підкаже вам, звідки прийшов клієнт і яка саме стратегія привела його.

Сучасні цифрові технології друку дають можливість створювати невеликі тиражі, що дозволить змінювати дизайн або текст прямо в процесі кампанії. Ви зможете адаптуватися під запити аудиторії та зробити друковану продукцію максимально ефективною.

Ці невеликі підказки допоможуть вам прискорити повернення вкладених коштів в рекламу, виявити найбільш зручні канали спілкування з клієнтом, отримати адекватний та чесний фідбек, вибрати відповідний дизайн. Бажаємо успішних кампаній!