Застаріла друкована продукція — це по-справжньому дорого

Застаріла друкована продукція — це по-справжньому дорого

26.07.2019

Як давно ви друкували нові візитки, брошури, буклети та інші маркетингові матеріали? Якщо з часу останнього тиражу пройшло кілька років і продукція застаріла, це може істотно відбиватися на продажах. Якщо регулярно не переглядати дизайн і не оновлювати інформацію, ви ризикуєте програти конкурентам, більше піклуються про якісної презентації. Така економія на друку обходиться дуже дорого.

Застарілий дизайн відштовхує покупців

Люди краще відгукуються на свіжий цікавий дизайн. І ваша компанія буде мати імідж сучасного підприємства, яке пропонує актуальні розв'язання актуальних проблем. Застарілий дизайн, навпаки, говорить замовнику про те, що ви застрягли в минулому. Непривабливий вигляд друкованого вироби відштовхне покупця, і він не стане його читати.

Перегляньте оформлення всіх матеріалів, і переконайте клієнтів в тому, що ви відстежуєте всі тренди.

Стабільний брендинг

Також дуже важливо звернути увагу на елементи брендингу. Можливо, у вас змінилися корпоративні кольори або логотип, додався новий слоган — всі оновлення мають зображатися і в електронних носіях, і в друкованій продукції, інакше впізнаваність бренду буде падати.

Неточна інформація викликає подив

У старих брошурах може міститися інформація про послуги, які ви більше не надаєте. На старих візитках — застарілі телефони або адреси. У буклетах — дані про спеціальні пропозиції, які давно не актуальні. У кожному з цих випадків, клієнти будуть розчаровані.

Не варто втрачати замовників, оновлюйте матеріали, як тільки є привід додати або змінити присутні там відомості.

Правильні контакти

Більшість людей пам'ятає про те, що на візитках необхідно друкувати телефон та електронну адресу. Однак сучасна аудиторія часто віддає перевагу іншим засобам спілкування.

Залишаються в минулому факси, але приходять акаунти в Twitter, Facebook або Instagram, різні месенджери. Необхідно стежити за цією «модою» і робити все можливе, щоб максимально спростити користувачеві діалог з вами.

Погана якість паперу справляє погане враження

Тактильні відчуття дуже впливають на сприйняття реклами. Стара папір виглядає більш тьмяною і швидше пошкоджується. Якщо клієнт бере в руки виріб, який розсипається прямо на очах, він те ж саме подумає і про вашу компанію.

Вивчіть можливості друкарні, використовуйте для друку сучасні матеріали з красивою фактурою. Так ви отримаєте оригінальну продукцію, яка буде викликати позитивні емоції в аудиторії, привертати увагу і запам'ятовуватися. Посилити тактильні відчуття допоможе і поліграфічна обробка, наприклад, рельєфне лакування.

Старі маркетингові стратегії не залучають нових клієнтів

Ринок постійно змінюються, і маркетингові стратегії змінюються разом з ним. Різні покоління клієнтів по-різному реагують на канали комунікації. Якщо хочете залишатися релевантним і продовжувати зростання бізнесу, приділіть увагу чинній базі клієнтів і продумайте, як залучити нових. Визначте, що мотивує сучасну публіку приймати купівельні рішення, і як на це можна вплинути.

Конкуренти не сплять

Шляхи для залучення замовників шукаєте не тільки ви — конкуренти займаються тим же самим. І якщо вони будуть більше вас піклуватися про нових друкованих матеріалах, ви програєте важливу битву. Грамотна презентація — при інших рівних умовах — може стати вирішальною у виборі постачальника або підрядника.

Отже, не дозволяйте застарілим матеріалам знизити ваші показники продажів. Оцінюйте всю маркетингову продукцію і вирішуйте, що необхідно переробити. Іноді досить додати трохи нової типографіки або зображень — і вироби будуть виглядати зовсім інакше.