Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Ваш бізнес потрібно надрукувати

Ваш бізнес потрібно надрукувати

27.09.2018

Чим би ви не займалися, а візуальне втілення вашого бізнесу – лаконічне і яскраве – це те, що завжди приваблює клієнтів. Друкована реклама була до телебачення, до інтернету, до радіо. У неї найдовша історія взаємодії з покупцем: друк сприймається як ознака надійності, серйозності намірів і сталості. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути – істина, яку не оскаржиш: очима людина сприймає інформацію краще, запам'ятовує більше. Слово написане не викликає відторгнення своєю нав'язливістю, а це-головний Біч сучасної реклами. Знизити агресивність, додати задоволення – основні завдання грамотного маркетингу, і найкраще з ними можна впоратися за допомогою друку. Провідні бренди залишають її в своєму арсеналі: на знаменитому рекламному фестивалі «Каннські леви» в 2018 році серед переможців в друкованій формі - такі гіганти як «KFC», «Burger King " і "Lego". Різноманітність поліграфічних жанрів також б'є всіх конкурентів: до ваших послуг досвід образотворчого та фотомистецтва, гра слів і відтінків, гумор і емоції. І що найприємніше - це не дорого.

З чого почати, якщо ви вирішили замовити собі друковану рекламу?

По-перше, з поваги до вашого потенційного клієнта. Будь-який клієнт мріє про ясність. Нобелівський лауреат Даніель Канеман, досліджував особливості мислення, стверджує: якщо ви бажаєте, щоб люди вам повірили, потрібно всіма способами полегшити читабельність - вибрати якісний папір, чіткий шрифт, використовувати яскраві кольори. Власне, саме в цьому і полягає мистецтво поліграфії.

Наприклад, ви знали, що загальний настрій вашій рекламі створює в першу чергу не контент, і навіть не колір, а... шрифт? Виберіть грамотних фахівців, і вони допоможуть вам з відповідними шрифтами, контентом і формою. Листівка, проспект, буклет, флаєр. А, може, плакат або упаковка? Повірте, ви не єдині, перед ким постали ці питання. І якщо ви зіткнулися з ними вперше - порадьтеся з професіоналами. Друкована реклама тільки тоді стає цілісним твором, що приваблює клієнта, коли в ній узгоджено все: ілюстрація з приводом, папір з формою, колір з темою. 

І якщо Ви вже визначилися з очікуваннями своїх клієнтів і погодили шляхи відповідності їм з професіоналами друкарні, залишається третій, основний етап на шляху до власної друкованої реклами: отримуйте задоволення! Ви тільки уявіть: блакитний, пурпурний, жовтий, чорний. Глянець, матовість, щільність, пухкість, шорсткість. Яскравість, чіткість, контраст. Зізнайтеся, ви ж не байдужі до «канцелярії»? Схоже, що любов до різних фарб, паперу, відтінків і фактур у людей прошита на «базовому рівні». В тому числі саме тому яскравий рекламний листок викликає такі приємні асоціації!

"Друк сьогодні доступніший, ніж будь-коли, що дозволяє бізнесу використовувати більш дорогі матеріали для виготовлення якісної яскравої поліграфічної продукції. І це дуже важливо, адже рекламні матеріали обов'язково повинні виділятися з-поміж інших. Тільки таким способом можна обійти конкурентів. Навіть стандартні продукти на зразок брошур або візиток повинні бути унікальними, і залишатися в пам'яті клієнтів надовго». І якщо ви ще жодного разу не бували в друкарні – ми вам по-доброму заздримо. Вам належить захопливий візит. Не зволікайте: у нас – добре!