Ваш бізнес потрібно надрукувати

Ваш бізнес потрібно надрукувати

27.09.2018

Чим би ви не займалися, а візуальне втілення вашого бізнесу – лаконічне і яскраве – це те, що завжди приваблює клієнтів. Друкована реклама була до телебачення, до інтернету, до радіо. У неї найдовша історія взаємодії з покупцем: друк сприймається як ознака надійності, серйозності намірів і сталості. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути – істина, яку не оскаржиш: очима людина сприймає інформацію краще, запам'ятовує більше. Слово написане не викликає відторгнення своєю нав'язливістю, а це-головний Біч сучасної реклами. Знизити агресивність, додати задоволення – основні завдання грамотного маркетингу, і найкраще з ними можна впоратися за допомогою друку. Провідні бренди залишають її в своєму арсеналі: на знаменитому рекламному фестивалі «Каннські леви» в 2018 році серед переможців в друкованій формі - такі гіганти як «KFC», «Burger King " і "Lego". Різноманітність поліграфічних жанрів також б'є всіх конкурентів: до ваших послуг досвід образотворчого та фотомистецтва, гра слів і відтінків, гумор і емоції. І що найприємніше - це не дорого.

З чого почати, якщо ви вирішили замовити собі друковану рекламу?

По-перше, з поваги до вашого потенційного клієнта. Будь-який клієнт мріє про ясність. Нобелівський лауреат Даніель Канеман, досліджував особливості мислення, стверджує: якщо ви бажаєте, щоб люди вам повірили, потрібно всіма способами полегшити читабельність - вибрати якісний папір, чіткий шрифт, використовувати яскраві кольори. Власне, саме в цьому і полягає мистецтво поліграфії.

Наприклад, ви знали, що загальний настрій вашій рекламі створює в першу чергу не контент, і навіть не колір, а... шрифт? Виберіть грамотних фахівців, і вони допоможуть вам з відповідними шрифтами, контентом і формою. Листівка, проспект, буклет, флаєр. А, може, плакат або упаковка? Повірте, ви не єдині, перед ким постали ці питання. І якщо ви зіткнулися з ними вперше - порадьтеся з професіоналами. Друкована реклама тільки тоді стає цілісним твором, що приваблює клієнта, коли в ній узгоджено все: ілюстрація з приводом, папір з формою, колір з темою. 

І якщо Ви вже визначилися з очікуваннями своїх клієнтів і погодили шляхи відповідності їм з професіоналами друкарні, залишається третій, основний етап на шляху до власної друкованої реклами: отримуйте задоволення! Ви тільки уявіть: блакитний, пурпурний, жовтий, чорний. Глянець, матовість, щільність, пухкість, шорсткість. Яскравість, чіткість, контраст. Зізнайтеся, ви ж не байдужі до «канцелярії»? Схоже, що любов до різних фарб, паперу, відтінків і фактур у людей прошита на «базовому рівні». В тому числі саме тому яскравий рекламний листок викликає такі приємні асоціації!

"Друк сьогодні доступніший, ніж будь-коли, що дозволяє бізнесу використовувати більш дорогі матеріали для виготовлення якісної яскравої поліграфічної продукції. І це дуже важливо, адже рекламні матеріали обов'язково повинні виділятися з-поміж інших. Тільки таким способом можна обійти конкурентів. Навіть стандартні продукти на зразок брошур або візиток повинні бути унікальними, і залишатися в пам'яті клієнтів надовго». І якщо ви ще жодного разу не бували в друкарні – ми вам по-доброму заздримо. Вам належить захопливий візит. Не зволікайте: у нас – добре!