Навіщо компанії вести свій блог

Навіщо компанії вести свій блог

30.09.2019

Діловий блог — це важливий маркетинговий канал (такий же, як, наприклад, соціальні мережі або пряма поштова розсилка), який допомагає зробити бізнес більш помітним в Інтернеті та сприяє розвитку. Поговоримо про його переваги цього каналу.

Збільшити трафік

Для будь-якого бізнесу важливо залучити якомога більше відвідувачів на сайт. Можна заплатити за трафік, робити електронні розсилки, замовляти платну рекламу — але все це досить дорогі методи. Вести блог в цьому сенсі набагато ефективніше.

На вашому сайті напевно не так багато сторінок, і оновлюються вони не так часто. Скажімо, сторінки «Про нас» або «Наші контакти» взагалі практично залишаються незмінними. Але кожен раз, коли ви пишете в блозі, — це ще одна проіндексована сторінка на вашому сайті та ще одна можливість з'явитися в пошукових системах і залучити органічний трафік.

Це також ще одна підказка для Google та інших пошукових систем, що ваш сайт активний, і вони повинні часто перевіряти, який новий контент з'явиться.

Крім того, блогінг допомагає придбати популярність в соціальних мережах. Якісний контент спонукає людей ділитися цікавими постами, і дає можливість уявити ваш бізнес нової аудиторії.

Якщо у вас є власні сторінки в соціальних мережах, нема потреби додатково оплачувати новий контент, досить використовувати їх як сховище для того, що пишеться в блог.

Перетворити трафік в Ліди

Коли у вас є трафік, що приходить на сайт через блог, у вас є можливість конвертувати цей трафік в потенційних клієнтів.

Кожне повідомлення — це нова можливість для придбання замовників або створення бази. Просто додайте заклик до дії до кожного посту. Запропонуйте безкоштовно завантажити електронну книгу, відвідати вебінар, протестувати пробну версію. Будь-який привід, який допоможе зацікавити аудиторію, хороший. Схема конвертації відвідувача в лід виглядає приблизно так:

  • Відвідувач заходить на сайт.
  • Відвідувач бачить заклик до дії для безкоштовної пропозиції.
  • Відвідувач натискає на заклик до дії та потрапляє на цільову сторінку, яка містить форму для заповнення.
  • Відвідувач заповнює форму, відправляє інформацію про себе та отримує безкоштовну пропозицію.

Посилити авторитет

Кращі бізнес-блоги відповідають на найпоширеніші питання замовників. Якщо ви постійно створюєте контент, який буде корисний для вашої цільової аудиторії, це допоможе вам стати авторитетом в її очах. Це особливо зручний інструмент для фахівців з продажу та обслуговування.

Якщо потенційні клієнти знайдуть відповіді на свої питання у вашому блозі, вони з більшою ймовірністю будуть купувати ваші послуги або продукцію, довіряючи вашим словам, тому що раніше ви допомагали їм радою або рекомендацією.

Крім того, читачі блога будуть більш проінформованими про ваш місце на ринку, вашої галузі та про те, що ви пропонуєте. Це робить розмову про продажі набагато більш продуктивним, ніж розмова між двома незнайомцями.

Довгострокові результати

Кожен пост не обов'язково призведе до миттєвих результатів. Він буде займати певну позицію в пошукової видачі протягом кількох місяців або навіть років — і потенційні клієнти будуть продовжувати приходити.

Новини

Хоча це не повинно бути основним використанням, блоги також стають відмінними джерелами, завдяки яким маркетологи можуть передавати важливу інформацію: наприклад, про вихід нових продуктів або інших важливих подій.

Отже, корпоративний блог — чудовий маркетинговий канал, який дозволяє зробити ваш сайт більш цікавим, відвідуваним і перетворити контент в реальні продажі.