Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Як компанії розкрутити себе?

Як компанії розкрутити себе?

05.05.2017

Ми знаємо історії компаній, які маючи відмінний продукт, програли. Це сталося не з вини розробників. Не мало зв'язку з недоробкою продукту, як і з відсутністю реклами. Всьому виною інформація.

Існує проект під назвою TiVo. На території СНД він не поширений, адже створювався в Штатах, і став комерційним провалом. Сталося це тому, що послання TiVo в світ нікого не зачепило, ні журналістів, ні користувачів. А адже технологія геніальна: ви ставите на паузу прямий ефір, записуєте передачі які варто переглянути, система збирає ваші уподобання, і пропонує до перегляду те, що вам буде цікаво. І провал трапився тому, що PR-кампанія не враховувала бажання користувачів, а просто повідомляла факти.

Кожній компанії, як і кожному PR-менеджеру, потрібна настільна книга, згідно з якою вона коммуницирует зовні. Вона дає розуміння продукту. Хто я? Що я? Що я сдесь роблю?

Відповідає на питання про завдання компанії, як вона шукає інвесторів, хто цільова аудиторія, і як вона справляється з ризиками. Все це знаходиться під палітуркою книжки "піар-стратегія".

Стратегія - це ваш F.A.Q. Вивчіть її, випробуйте на практиці, викресліть все зайве, і випробуйте ще раз. Процес повторіть. Адже розуміння комунікації із зовнішнім світом, за межами вашого офісу, визначає успіху ви, або зазнаєте фіаско.

У цьому важливість інформації та комунікації. Побудова відносин з медіа, лідерами думок, вузлами, які пропускають інформацію, може зробити вас таким Petcube, Apple або Uber. Тому інвестиції в знання і PR важливі, як і інвестиції в розробку.

Як отримати передплатників? Як просунути продукт в соціальних мережах? На які тренди спиратися в 2016? Як писати, що б вас читали? Як побудувати PR-стратегію стартапу?

Відповідаємо на питання 12 грудня, на форумі PR Awakens.

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: