Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
Підвищення якості обслуговування

Підвищення якості обслуговування

21.02.2018

У 2018 році Друкарня Вольф запустила реінжиніринг процесу - надання поліграфічних послуг спрямований на підвищення якості обслуговування на всіх етапах взаємодії з клієнтом.

На сьогодні можна з усією відповідальністю заявити, що ця задача успішно виконується.

Для всіх співробітників на постійній основі проводяться навчальні семінари та тренінги, з метою підвищення швидкості і якості обслуговування.

Завдяки впровадженню нових каналів комунікації між фахівцями компанії та клієнтами, вдалося забезпечити найбільш ефективний зворотній зв'язок. Клієнти можуть спілкуватися зі співробітниками в режимі реального часу.

Стаємо кращими для Вас!

Слідкуйте за новинами у соціальних мережах: