5 "друкованих помилок" підприємця-початківця, які можуть нашкодити вашому бізнесу

5 "друкованих помилок" підприємця-початківця, які можуть нашкодити вашому бізнесу

27.11.2018

Просування товару, бренду, компанії неможливе без друкованих рекламних або інформаційних матеріалів. Однак використання поліграфічної продукції з метою просування на початковому етапі побудови компанії не завжди дає шукані результати. Розглянемо найпоширеніші помилки "молодого" бізнесу, коли приходить потреба або бажання звернутися за послугою в друкарню.

Помилка №1 - відмова від поліграфічних послуг взагалі

Сьогодні IT-технології диктують нові закони-весь бізнес стурбований настройками smm, таргетингу, контекстної реклами й так далі. Життя в мережі, як би банально це не звучало, означає контакт і комунікацію з людьми. Та ж функція покладена і на друковану продукцію, тільки офф-лайн. Різниця в одному - рекламний банер онлайн можна тільки бачити, а флаєр, візитку, брошуру, листівку взяти в руки, принести додому, в офіс і т. д. Факт залишається фактом: друкована продукція - інструмент для розвитку бізнесу, вона реально допомагає донести інформацію про себе і продукт споживачам.

Помилка № 2-Вибір невірного формату продукції, тобто такого, який не окупається

Специфіка кожного бізнесу, будь то виробництво, рітейл або надання послуг, визначає типи та форми поліграфічних матеріалів для просування компанії, відповідно, збільшення прибутку. Можна самостійно пробувати різні формати та аналізувати, чи приносять вкладення в рекламну продукцію профіти. Більш дієвий варіант - звернутися до фахівців, які багато років день у день займаються розробкою і печаткою будь-яких паперових і не тільки носіїв реклами, від візиток до глянцевих журналів.

Помилка № 3-хибне уявлення про те, що візиткою, постером або упаковкою нікого не здивуєш і не зацікавиш

Сьогодні успіх підприємства прирівнюється не тільки до показників прибутковості, але і позиціювання себе на ринку серед конкурентів. Приклад тому - стратегічно важливе поліграфічне вкраплення невеликого бренду KES. Покупці набувають не просто якісні, ручної роботи в'язані речі. Їм приходить товар в такій упаковці, що, ще не бачачи річ, клієнт вже вражений і зачарований покупкою.

Технології в поліграфічній індустрії розвиваються з величезною швидкістю.  Сьогодні сукупність послуг, можливостей, а також передових способів створення оригінальної друкованої продукції вагома.

Помилка №4 - дизайн як у багатьох гравців на ринку

Саме він працює на конкурентну перевагу і на те, щоб потенційний клієнт звернув увагу на продукт і запам'ятав його. Знайти хорошого дизайнера, який би розумів потреби клієнта й орієнтувався на ЦА - складно. Один дизайнер і один проект для прийняття рішення - мало. А біржа дизайнерів і десятки ідей-порятунок для підприємця-початківця.

Помилка № 5-віра молодого бізнесу в міф про дорогу вартість послуг друкарні

Ціна на виготовлення відлякує тільки тих, хто жодного разу не стикався із замовленнями друкованої продукції. Часи непомірних цінників канули в Лету, а пам'ять про них все ще жива.

Одне з головних завдань друку на замовлення в даний момент - максимально знизити вартість виробленої продукції. Друкарні працюють над тим, щоб знизити витрати на виробничий процес і при цьому не втратити в якості. Наприклад, використання збірних тиражів. При такому типі друку укомплектовуються кілька замовлень на один друкований аркуш: якість зберігається, а вартість робіт і витратного матеріалу падає.