Великий проти малого: як новачкам конкурувати з гігантами

Великий проти малого: як новачкам конкурувати з гігантами

06.09.2019

Великий бізнес часто буває занадто неповороткий, щоб встигати за всіма змінами на ринку. Іноді нові фішки, впроваджені саме дрібними компаніями, згодом копіюються великими гравцями. Найбільш вдалі нововведення стають стандартами для всіх. Скажімо, доставлення їжі раніше займалися тільки дрібні кафе і тільки у своїй окрузі, тепер же складно уявити велику мережу піцерій без власної служби доставлення.

Звичайно ж, складно завжди бути на крок попереду корпоративних монстрів. І не завжди нова ідея спрацьовує, як очікувалося, але це не привід опускати руки. Можна і потрібно шукати свої ніші та завойовувати в них лідерство. Тим більше, що у дрібного бізнесу є ряд переваг, не властивих великим фірмам. І саме вони найкраще допоможуть у просуванні товарів чи послуг.

Пристрасть

Всі успішні підприємці захоплені своєю роботою і присвячують їй весь свій час. Вони чудово розбираються у своєму питані та постійно розвиваються в інтересному напрямку, не шкодуючи зусиль. Наймані працівники, як правило, не можуть похвалитися подібним підходом. Використовуйте свою пристрасть в рекламних матеріалах — щирість обов'язково приверне потенційних замовників.

Гнучкість

Власник дрібної компанії може самостійно займатися пошуком нових напрямків, відстежувати ринкові тренди, швидко реагувати на скарги клієнтів. Це дає можливість швидше розробляти цікаві рекламні кампанії, скажімо, пов'язані з сезонними пропозиціями.

Невеликому підприємству простіше і легше запустити програму лояльності, замовити рекламні сувеніри, надрукувати різні роздаткові матеріали, експериментувати з дизайном рекламних макетів і меседжами. Скажімо, якщо в Інтернеті з'явився новий популярний мем, у підприємця більше шансів залучити його в рекламі, поки він не втратив актуальності: нема потреби погоджувати кожен крок з вищими співробітниками.

Швидкість реакції

Для успіху будь-якого бізнесу важливо пропонувати аудиторії продукт, який вирішує ті чи інші завдання, задовольняє ті чи інші потреби. Дрібному бізнесу набагато легше оперативно відреагувати на ринкові тренди та задовольнити попит, адаптувати під нього свою пропозицію. Використовуючи сучасні можливості оперативного цифрового друку, донести оновлену пропозицію можна так само швидко, обійшовши на повороті конкурентів.

Спілкування

Відсутність величезного штату, відділів техпідтримки, гарячих ліній і непрофесійних операторів позитивно позначається на іміджі та довірі. Спілкування безпосередньо з керівником або відповідальними менеджерами дозволяє розв'язувати необхідні питання, не викликаючи роздратування.

Індивідуальний підхід

Великі фірми можуть дозволити собі втратити частину клієнтів, уніфікуючи свій товар і заощаджуючи на виробництві. Маленька фірма більш уважно ставиться до нестандартних запитів, і постарається їх задовольнити. Тому, скажімо, за оригінальними меблями краще звернутися до місцевого майстра, а не в супермаркет.

Добре знаючи та розуміючи свою цільову аудиторію, можна розробляти персоналізовані пропозиції, що враховують різні інтереси. Навіть якщо просто додати до регулярних розсилок індивідуальне звернення, вчасно вітати клієнтів зі святами, відсилаючи красиво надруковані листівки — рівень відгуку істотно збільшиться.

Отже, невеликі підприємства часто більш гнучкі та легше адаптуються до клієнтів і їх запитам, вибудовують дружні відносини з замовниками, формуючи лояльність і довіру. Такий підхід варто використовувати й створюючи рекламну кампанію — пропозиції повинні враховувати різні потреби та в ідеалі бути максимально персоналізованими.