Як підтримувати імідж бренду онлайн і оффлайн

Як підтримувати імідж бренду онлайн і оффлайн

18.10.2018

Коли справа доходить до створення великого бізнесу, важливо використовувати всі засоби для його просування. Враховуючи той факт, що все більше людей воліють знаходити товари та послуги в інтернеті, щоб відкривати для себе нові бренди, потрібно підтримувати хороший імідж як оффлайн та онлайн. 

Як показує практика, понад 40% споживачів хочуть бачити єдиний брендовий стиль на сайті соціальної мережі, а також точках роздрібних продажів. І не дивно, адже це формує довіру клієнтів до торгової марки та відкидає всі сумніви з приводу якості продуктів.

Почніть працювати над іміджем компанії прямо зараз, а наші прості та корисні рекомендації допоможуть вам у цій нелегкій справі.

Стандартизируйте елементи дизайну

До основних елементів стилю бренду відносяться такі важливі деталі, як логотип, колірна палітра, шрифт. Після того, як ви визначилися з кожним параметром, переконайтеся, що їх можна використовувати в різних місцях: на візитній картці, веб-сайті або в профілі соціальних мереж. Не секрет, що всі маркетингові матеріали, як онлайн, так і оффлайн, повинні доповнювати один одного і бути тісно пов'язаними між собою.

Якщо у вас вже є заздалегідь підготовлені матеріали, використовуйте їх як керівництва при створенні нових. Наприклад, застосовуйте на сайті той самий стиль тексту, що і в рекламній брошурі. Додайте схожі зображення, написи, логотипи. Тут не потрібно винаходити велосипед, адже клієнти воліють естетику та узгодженість в маркетингу. Повірте, це відразу вселяє впевненість у бренді та формує позитивне ставлення до бізнесу навіть на початкових етапах його розвитку.

Визначте свій тон

Інший спосіб створити цілісну картину компанії – вибрати власний тон спілкування з клієнтами. В залежності від вашої сфери діяльності голос бренду може бути формальним і діловим або ж, навпаки, доброзичливим і знайомим.

Як тільки ви зупинитеся на найбільш підхожий варіант, використовуйте його в будь-якій комунікації з покупцями. Рекламні презентації, повідомлення електронною поштою, листи подяки повинні звучати у фірмовому стилі компанії, який можна дізнатися із сотні інших.

Щоб зберігати інтерес і визнання публіки, спробуйте використовувати легкий гумор, хороші новини та історії з життя. Це також допоможе швидше налагоджувати контакти з новими споживачами та будувати довірчі партнерські відносини.

Дублюйте власний контент

Повторне подання будь-якої інформації не тільки забезпечує узгодженість в маркетингових матеріалах, але і суттєво економить час! Якщо у вас є сайт з розділами «Про нас» і «Контакти», використовуйте цю інформацію в інших рекламних джерелах компанії.

Додавайте текст і фотографії з веб-сторінок до своїх брошур, листівок і навіть візитних карток. Повторення – це запорука впізнаваності, адже хто знає, де потенційний клієнт знайде інформацію про ваш бренд.

Немає причин, за якими зображеннями та слоганам на афішах міста заборонено з'являтися на бізнес-сторінках Facebook або Instagram. Досить перефразувати заголовок, і ви отримаєте оновлену версію свого рекламного матеріалу для інших соціальних майданчиків.

Погодивши інформацію у всіх профілях і каналах просування компанії, можна допомогти цільовій аудиторії швидше дізнатися вас і відрізнити від недобросовісних шахраїв, які копіюють відкриті дані.

Виберіть платформи та час

Нарешті, щоб створити авторитетність бренду, спробуйте з'ясувати, де ваша аудиторія найбільш активна: на сайті, електронній пошті, в соціальних мережах або оффлайн-магазині? Після того, як ви визначили, куди частіше приходять покупці, не забувайте регулярно спілкуватися з ними та пропонувати цікаві новинки.

Для соціальних мереж обязуйтесь відправляти повідомлення в певний час і дні тижня. Таким чином, люди будуть заздалегідь знати про майбутні анонсах і з більшою ймовірністю поділяться цінною інформацією з іншими. 

Теж саме стосується та інших завдань: електронної розсилки новин на сайті та навіть акційних пропозицій. Працюючи за чітким розкладом, ви задовольните очікування публіки, і ваш бізнес завжди буде на висоті!