Печатная програмка для заходу: навіщо вона потрібна і як зробити так, щоб її не викинули вже на виході?

Печатная програмка для заходу: навіщо вона потрібна і як зробити так, щоб її не викинули вже на виході?

09.08.2018

Гарна програмка, дозволить гостям отримати задоволення від будь-якого заходу - як розважального, так і ділового. Крім того, вона може залишитися відмінним сувеніром на пам'ять, якщо підійти до питання її виготовлення творчо і врахувати ряд факторів.

Навіщо вони потрібні?

Програмки - це друковані буклети, брошури або каталоги, які вручаються кожному відвідувачу. Там представлена інформація про учасників івенту, розписаний план заходів, міститися інші цікаві відомості. Таким чином, гостям дуже легко зорієнтуватися. Крім того, вільне місце в програмці можна використати для реклами. Це виріб з великою часткою ймовірності будуть розглядати та вивчати, тому реклама буде рентабельною. Так що цілком можна запропонувати таке розміщення спонсорам як подяку або партнерам - щоб розділити витрати на друк.

Крім усього іншого, в програмці можна залишити місце для відгуків чи для інформації про гостей, щоб зібрати хорошу базу даних і поліпшити заходу в майбутньому. Стильний виріб стане відмінним сувеніром на пам'ять

Про що варто пам'ятати?

Контент, дизайн і друковані технології - основа основ для друкованої програмки, втім, як і для багатьох інших поліграфічних продуктів.

Отже, в першу чергу, важливо опрацювати контент. Переконатися, що включена вся важлива інформація. Звичайно, в залежності від типу івенту дані будуть різнитися, але розклад, імена та порядок виступу спікерів, план розважальних заходів, карта проїзду - це базис. Можна додати сюди календар наступних подій або фото з попередніх - щоб зацікавити гостей на майбутнє.

Інформативність - основа основ для програмки

Дуже корисно включити каталог товарів, які можна придбати в процесі заходу або після нього. До того ж варто надати інформацію про організаторів, дати контакти та посилання на сайт.

Коли контент створений, - час думати про дизайн. Він повинен бути яскравим і креативним, при цьому не вибиватися з корпоративного стилю і підкреслювати найбільш важливу інформацію. Відмінний приклад креативної програмки: мало тексту - максимум інформації

По-справжньому красивий виріб вразить кожного гостя. Його захочуть залишити на пам'ять і показати друзям, поділитися фотографіями в соціальних мережах. Таким чином, про ваш бренд дізнається більшу кількість людей.

При цьому потрібно пам'ятати, що розробка дизайну - це не тільки створення красивої картинки. Потрібно залучити в комплексі кольори, текстури, матеріали, друкарську обробку - саме так можна досягти вау-ефекту.

Тому не варто «довіряти» друк програмки офісного принтера. Краще вибрати сучасну друкарню з гарним набором послуг і залучити її дизайнера. Ця людина орієнтується в друкованих технологіях і може запропонувати ефектний і при цьому економічний варіант, так щоб виріб виглядав дорого, а коштувало дешево.

Скажімо, відмінним вибором стане дизайнерський папір з красивою текстурою, наприклад, перламутровим покриттям. Доповнить враження офсетний друк УФ-фарбами. Не будемо вдаватися в технічні подробиці, але саме цей варіант гарантує яскраві та насичені кольори. Крім того, це дуже екологічний варіант, що важливо для компаній з високим ступенем корпоративної відповідальності.

Вишенькою на торті стане гібридне лакування, яке надає поверхні дуже красивий рельєф і дозволяє підкреслити найбільш важливі ділянки зображення або тексту.

Отже, якісно підготовлена (мова й про зміст, і про виконання) програмка вимагає зусиль і часу. Потрібно заздалегідь продумати план заходу, розробити дизайн, вибрати надійного поліграфічного підрядника. Проте витрачені зусилля не пройдуть дарма. Красивий виріб ще довго буде нагадувати вашим гостям про ваш бренд. 

До речі, готуючись до заходу, потрібно запланувати в бюджеті не тільки програмки. Вам будуть потрібні банери, постери, запрошення та інша поліграфічна продукція, виконана в єдиному корпоративному стилі. І це ще один привід не відкладати підготовку на останній день...