Заклик до дії в рекламній продукції: важлива складова успіху

Заклик до дії в рекламній продукції: важлива складова успіху

14.06.2019

Заклик до дії на рекламній продукції — важлива складова успіху кампанії в цілому. Без нього користувач не зрозуміє що потрібно заповнити форму, скористатися знижкою або прийти на розпродаж. Відповідно, ви не отримаєте той результат, якого очікували. З цієї причини дуже важливо додавати ефективні заклики на будь-які друковані вироби.

Що це таке

Як випливає із самої назви, заклик до дії — це певна фраза, яка стимулює читача флаєра, буклети або будь-який іншій рекламній продукції, зробити певні кроки що наближає потенційного клієнта до взаємодії з брендом. Передбачається миттєвий відгук або миттєвий продаж.

Необов'язково пропонувати замовнику що-небудь придбати. Можна зацікавити його або попросити надати вам певні відомості. Фрази можуть звучати й так: «звантажте електронну книгу», «скористайтеся інформацією», «отримаєте безкоштовний каталог».

Однак для певних видів друкованої продукції безпосередні заклики «купите зараз», «отримаєте бонус» і тому подібні можуть бути дуже ефективні.

Чому це важливо

Саме заклик до дії забезпечує результативність реклами, і дає можливість її виміряти. Використовуючи різні заклики, можна проаналізувати, які інтереси вашої аудиторії — чи потрібно і далі пропонувати знижки або, можливо, необхідно частіше готувати інформаційні листи з галузевою аналітикою.

Грамотний контент

При підготовці реклами із закликом до дії, необхідно врахувати ряд факторів, щоб домогтися максимального успіху. В першу чергу, важлива простота і лаконічність. Читачі не люблять занадто довгі або заплутані фрази. Все повинно бути гранично зрозуміло відразу. У вас занадто мало часу, на те, щоб встигнути «зачепити» потенційну аудиторію. Тому висловлювати думку потрібно максимально коротко.

Використовуйте чіткі команди та слова, які викликають певні емоції та ентузіазм. «Прийдіть і отримаєте 50% знижки» - така фраза прекрасно мотивує прийняти вашу пропозицію.

Поясніть, чому саме необхідно зробити ту чи іншу дію, спробуйте зацікавити аудиторію. «Дізнайтеся більше, прийшовши в магазин» замість «приходьте в магазин» може спрацювати краще.

Також добре «працюють» цифри та творчий контент. «Здорове життя починається прямо тут» цікавіше, ніж стандартне «заповніть анкету та станьте членом спортивного клубу».

Оформлення

Необхідно виділити ключову фразу, так щоб вона впадала в очі. Якщо використовувати той же колір, що і для решти тексту — заклик, швидше за все, загубиться. Кращим вибором буде яскравий контрастний відтінок. Наприклад, червоний відразу приверне до себе увагу. Хоча це не обов'язкове правило — все залежить від колірної схеми всього рекламного макета в цілому;

Крім кольору, має значення і розмір, і розташування на сторінці. Постарайтеся створити такий макет, де заклик буде відразу ж впадати в очі та виділятися на тлі решти.

Проби та помилки

Іноді буває складно відразу вгадати, який заклик до дії виявиться найбільш ефективним, і як його найкраще піднести.


Сучасний цифровий друк дозволяє друкувати невеликі тиражі рекламної продукції щодо бюджетно. Спробуйте експериментувати з різними варіантами дизайну, залучити різний контент, різні заклики, використовувати інші відтінки та оформлення ключових фраз. В кінцевому підсумку, ви прийдете до ідеальної формули, яка забезпечить найкращий відгук.

Отже, заклик до дії — невіддільна частина багатьох видів друкованої продукції. Він дозволяє підсилити результативність рекламної кампанії, залучити користувачів, стимулює їх відреагувати на вашу пропозицію. При цьому дуже важливо грамотно його підготувати та оформити — тоді ефективність буде максимальною.