Шановні клієнти!
Через часті відключення світла та високе сезонне навантаження терміни відвантажень можуть зміщуватись на 1–4 днів залежно від продукції.
П'ять підказок для ефективного просування малого бізнесу

П'ять підказок для ефективного просування малого бізнесу

03.07.2019

Невеликі компанії часто можуть зазнавати труднощів з просуванням бізнесу. У них немає великих рекламних бюджетів і штату відповідних фахівців. При цьому все одно необхідно залишатися конкурентоспроможними, залучати нових замовників і утримувати старих. Пропонуємо кілька підказок, які можуть допомогти.

    1. Сайт

Хороший сайт — важлива складова в ефективному просуванні. Якщо він у вас є, але не приносить результатів, інвестуйте в оптимізацію, зробіть його максимально зручним для користувачів. Пам'ятайте, що від зовнішнього вигляду вашої Інтернет-сторінки в чому залежить перше враження про бізнес. Тому необхідна пристойність і інформативність. Клієнт повинен піти зі сторінки задоволеним, а не розчарованим.

Бажано зробити так, щоб дизайн сайту був виконаний в тому ж стилі, що і друковані маркетингові матеріали. Залучати єдині колірні схеми та схожі гарнітури шрифтів. Стильова одноманітність сприятиме впізнаваності бренду.

Крім того, сайт повинен бути зручним, а навігація простою. Якщо клієнт відразу не побачить те, що шукає, він може перейти на сайт конкурентів. І навпаки: якщо все гранично ясно, то користувач затримається і втягнеться.

Обов'язково додайте кнопки із закликом до дії (зателефонуйте, залиште електронну адресу, скористайтеся пропозицією і т.п.). Це прекрасний хід, що стимулює читачів до активних кроків і подальшої комунікації.

    2. Локальна аудиторія

Якщо ви плануєте просування в Інтернеті, не прагнете охопити відразу велику аудиторію. Зосередьтеся на локальній ніші — скажімо, замовників у вашому районі. Так ви істотно зменшите інвестиції та підвищите кількість відгуків.

Те ж саме стосується і друкованої продукції. Почніть з розсилок за адресами неподалік або розкладіть маркетингові матеріали (флаєри, листівки, брошури) в довколишніх закладах, де буває необхідна аудиторія. Це можуть бути магазини, перукарні, салони краси та інші подібні установи.

    3. Якісний контент

Цікавий контент — прекрасний спосіб посилити відвідуваність сайту або наростити аудиторію сторінок в соціальних мережах. Публіка отримує цінну інформацію, знайомиться з вашим бізнесом і сприймає вас як експерта.

Існує багато форм контенту, який призводить до збільшення нових лідов, наприклад, блоги, відео, інфографіка, електронні книги.

Використовуйте різні формати, щоб утримувати увагу потенційних клієнтів. В тому числі, не варто забувати й про друковані канали комунікації. Якщо є можливість, розсилайте корпоративні газети або інші матеріали з цікавим контентом. Друкована продукція найчастіше викликає більше довіри.

    4. Соціальні мережі

Соціальні мережі дозволяють спілкуватися з аудиторією безпосередньо. Сьогодні є безліч різних платформ з різною аудиторією. Серед найбільш відомих Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn і Pinterest. Урізноманітніть Інтернет-присутність і вчасно реагуйте на всі звернення. Зробіть все можливе для позитивних відгуків і формування гарного іміджу.

    5. Бази даних

У міру можливості нарощуйте списки чинних і потенційних клієнтів. Вони необхідні для проведення електронних і друкованих розсилок, створення індивідуалізованих пропозицій, формування впізнаваності бренду і лояльності до нього.

Не обов'язково купувати дорогі бази у сторонніх організацій. Є багато способів створити саме свою. Скажімо, продумайте дисконтну програму або запропонуйте бонуси тим, хто зареєструється, проведіть цікавий захід і використовуйте соціальні мережі.

Маючи базу адрес і інформацію про користувачів, регулярно нагадуйте про себе, вітайте зі святами, дякуйте, повідомляйте про акції та знижки. Рано чи пізно наполегливість призведе до віддачі.

Отже, у вас є п'ять підказок. Час діяти. Недорогі опції просування допоможуть підсилити продажі, наростити кількість клієнтів і збільшити прибутковість.