П'ять підказок для ефективного просування малого бізнесу

П'ять підказок для ефективного просування малого бізнесу

03.07.2019

Невеликі компанії часто можуть зазнавати труднощів з просуванням бізнесу. У них немає великих рекламних бюджетів і штату відповідних фахівців. При цьому все одно необхідно залишатися конкурентоспроможними, залучати нових замовників і утримувати старих. Пропонуємо кілька підказок, які можуть допомогти.

    1. Сайт

Хороший сайт — важлива складова в ефективному просуванні. Якщо він у вас є, але не приносить результатів, інвестуйте в оптимізацію, зробіть його максимально зручним для користувачів. Пам'ятайте, що від зовнішнього вигляду вашої Інтернет-сторінки в чому залежить перше враження про бізнес. Тому необхідна пристойність і інформативність. Клієнт повинен піти зі сторінки задоволеним, а не розчарованим.

Бажано зробити так, щоб дизайн сайту був виконаний в тому ж стилі, що і друковані маркетингові матеріали. Залучати єдині колірні схеми та схожі гарнітури шрифтів. Стильова одноманітність сприятиме впізнаваності бренду.

Крім того, сайт повинен бути зручним, а навігація простою. Якщо клієнт відразу не побачить те, що шукає, він може перейти на сайт конкурентів. І навпаки: якщо все гранично ясно, то користувач затримається і втягнеться.

Обов'язково додайте кнопки із закликом до дії (зателефонуйте, залиште електронну адресу, скористайтеся пропозицією і т.п.). Це прекрасний хід, що стимулює читачів до активних кроків і подальшої комунікації.

    2. Локальна аудиторія

Якщо ви плануєте просування в Інтернеті, не прагнете охопити відразу велику аудиторію. Зосередьтеся на локальній ніші — скажімо, замовників у вашому районі. Так ви істотно зменшите інвестиції та підвищите кількість відгуків.

Те ж саме стосується і друкованої продукції. Почніть з розсилок за адресами неподалік або розкладіть маркетингові матеріали (флаєри, листівки, брошури) в довколишніх закладах, де буває необхідна аудиторія. Це можуть бути магазини, перукарні, салони краси та інші подібні установи.

    3. Якісний контент

Цікавий контент — прекрасний спосіб посилити відвідуваність сайту або наростити аудиторію сторінок в соціальних мережах. Публіка отримує цінну інформацію, знайомиться з вашим бізнесом і сприймає вас як експерта.

Існує багато форм контенту, який призводить до збільшення нових лідов, наприклад, блоги, відео, інфографіка, електронні книги.

Використовуйте різні формати, щоб утримувати увагу потенційних клієнтів. В тому числі, не варто забувати й про друковані канали комунікації. Якщо є можливість, розсилайте корпоративні газети або інші матеріали з цікавим контентом. Друкована продукція найчастіше викликає більше довіри.

    4. Соціальні мережі

Соціальні мережі дозволяють спілкуватися з аудиторією безпосередньо. Сьогодні є безліч різних платформ з різною аудиторією. Серед найбільш відомих Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn і Pinterest. Урізноманітніть Інтернет-присутність і вчасно реагуйте на всі звернення. Зробіть все можливе для позитивних відгуків і формування гарного іміджу.

    5. Бази даних

У міру можливості нарощуйте списки чинних і потенційних клієнтів. Вони необхідні для проведення електронних і друкованих розсилок, створення індивідуалізованих пропозицій, формування впізнаваності бренду і лояльності до нього.

Не обов'язково купувати дорогі бази у сторонніх організацій. Є багато способів створити саме свою. Скажімо, продумайте дисконтну програму або запропонуйте бонуси тим, хто зареєструється, проведіть цікавий захід і використовуйте соціальні мережі.

Маючи базу адрес і інформацію про користувачів, регулярно нагадуйте про себе, вітайте зі святами, дякуйте, повідомляйте про акції та знижки. Рано чи пізно наполегливість призведе до віддачі.

Отже, у вас є п'ять підказок. Час діяти. Недорогі опції просування допоможуть підсилити продажі, наростити кількість клієнтів і збільшити прибутковість.