5 причин, по яких потрібно включати друковану продукцію у просування

5 причин, по яких потрібно включати друковану продукцію у просування

08.02.2018

Вся наша життя іноді нагадує гігантський піксель. Ми живемо і працюємо в цифровому середовищі, спілкуємося цифровим способом з друзями та близькими, відправляємо повідомлення телефоном або скайпу, пишемо листи, обмінюємося фотографіями в соціальних мережах, читаємо книги на електронних носіях. І, нарешті, створюємо рекламні кампанії, націлені на користувачів цифрових пристроїв. Але попри це цифрове божевілля, друкарський маркетинг зараз ще потрібніше, ніж коли-небудь. І ось кілька причин, чому не можна нехтувати друкованою продукцією, плануючи рекламні бюджети. 

1. Друковані матеріали залучають всі органи почуттів

Хіба ви самі не втомлюєтеся, цілими днями стикаючись тільки з пластиком? З нього виготовляють мобільні телефони, комп'ютерні клавіатури та пульти дистанційного управління. Хіба не здорово доторкнутися до друкованої газети або журналу, помацати паперові сторінки, відчути запах фарби. Сенсорні емоції – важлива складова для кожної людини. І саме такі емоції підвищують ефективність рекламної кампанії. Причому, чим більше органів почуттів залучається, тим краще. Залучіть тактильні відчуття (фактурний папір, рельєфну обробку), ароматизований друк, яскраві фарби – і успіх гарантовано.

2. Друк привертає більше уваги

Безліч онлайн-контенту залишається поза уваги користувача (звичайно ж цей текст – виняток ☺ ). Більшість людей досить нетерплячі під час Інтернет-серфінгу, переглядають сторінки досить швидко, не дочитуючи до кінця статті, переходять до наступних. Потрібно щось по-справжньому дивовижне, щоб змусити потенційного клієнта затриматися і прочитати месидж.

Ключ до успіху – отримати увагу користувача. Тільки тоді можна презентувати вашу пропозицію. І найбільш ефективний спосіб – друкована продукція. Скажімо, друковані газети та журнали гортаються набагато повільніше. У поле зору потрапляють не тільки статті, але й рекламні оголошення.

3. Надруковані повідомлення краще сприймаються

Людський мозок по-різному сприймає інформацію, отриману з екрана або надруковану на папері. Маркетологи повинні завжди пам'ятати, що при вивченні друкованих матеріалів було присутня набагато менше факторів що відвертає увагу. Тому друкована продукція вивчається більш докладно і сприймається набагато краще. 

4. Друк відмінно доповнює цифрові рекламні кампанії

Майже половина користувачів (згідно з дослідженням Advertising and Marketing Association, 47%) вдається до онлайн-пошуку після вивчення друкованого флаєра або рекламного оголошення в журналі. І це чудова новина, адже головне завдання – спонукати до подальшої взаємодії з вашим брендом.

5. Друкована реклама прискорює повернення інвестицій

Ідеальний спосіб збільшити продажі та підвищити впізнаваність – створювати комплексні рекламні кампанії, інтегруючи друковані та цифрові рішення. В цьому випадку віддача від вкладень може досягти... 240%. Саме такі дані дослідження BrandScience, яке проаналізувало понад 500 європейських кампаній. Справжній успіх приходить при ефективній комбінації всіх можливих каналів.

Однак не варто забувати про ще однією важливою складовою успіху - якості друкованої продукції. Тому дуже важливо уважно підійти до вибору підрядника: проаналізувати його надійність, досвід, портфоліо і рівень клієнтського сервісу. 

Також потрібно звернути увагу на технічні можливості. Адже для рекламної кампанії можуть знадобитися зовсім різні види виробів, скажімо, візитки, флаєри, буклети, брендовані чашки або футболки. І набагато простіше, коли всі завдання може виконати одне підприємство, а його менеджери можуть підказати найкраще (найбільш економічне та ефективне рішення для тієї чи іншої задачі. 

Сучасні поліграфічні технології (включаючи незвичайні види обробки - висікання або лакування) дозволяють створювати справжні шедеври, що виробляють незабутнє враження. Добре, якщо ваша друкарня володіє цим мистецтвом досконало.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ