Каталог

Close

Шановні кліенти!
У зв’язку з нестабільною роботою постачальників і сервісних служб під час воєнного стану терміни виробництва можуть бути зрушені на 3 дні.

5 причин, по яких потрібно включати друковану продукцію у просування

— 08.02.2018


Вся наша життя іноді нагадує гігантський піксель. Ми живемо і працюємо в цифровому середовищі, спілкуємося цифровим способом з друзями та близькими, відправляємо повідомлення телефоном або скайпу, пишемо листи, обмінюємося фотографіями в соціальних мережах, читаємо книги на електронних носіях. І, нарешті, створюємо рекламні кампанії, націлені на користувачів цифрових пристроїв. Але попри це цифрове божевілля, друкарський маркетинг зараз ще потрібніше, ніж коли-небудь. І ось кілька причин, чому не можна нехтувати друкованою продукцією, плануючи рекламні бюджети. 

1. Друковані матеріали залучають всі органи почуттів

Хіба ви самі не втомлюєтеся, цілими днями стикаючись тільки з пластиком? З нього виготовляють мобільні телефони, комп'ютерні клавіатури та пульти дистанційного управління. Хіба не здорово доторкнутися до друкованої газети або журналу, помацати паперові сторінки, відчути запах фарби. Сенсорні емоції – важлива складова для кожної людини. І саме такі емоції підвищують ефективність рекламної кампанії. Причому, чим більше органів почуттів залучається, тим краще. Залучіть тактильні відчуття (фактурний папір, рельєфну обробку), ароматизований друк, яскраві фарби – і успіх гарантовано.

2. Друк привертає більше уваги

Безліч онлайн-контенту залишається поза уваги користувача (звичайно ж цей текст – виняток ☺ ). Більшість людей досить нетерплячі під час Інтернет-серфінгу, переглядають сторінки досить швидко, не дочитуючи до кінця статті, переходять до наступних. Потрібно щось по-справжньому дивовижне, щоб змусити потенційного клієнта затриматися і прочитати месидж.

Ключ до успіху – отримати увагу користувача. Тільки тоді можна презентувати вашу пропозицію. І найбільш ефективний спосіб – друкована продукція. Скажімо, друковані газети та журнали гортаються набагато повільніше. У поле зору потрапляють не тільки статті, але й рекламні оголошення.

3. Надруковані повідомлення краще сприймаються

Людський мозок по-різному сприймає інформацію, отриману з екрана або надруковану на папері. Маркетологи повинні завжди пам'ятати, що при вивченні друкованих матеріалів було присутня набагато менше факторів що відвертає увагу. Тому друкована продукція вивчається більш докладно і сприймається набагато краще. 

4. Друк відмінно доповнює цифрові рекламні кампанії

Майже половина користувачів (згідно з дослідженням Advertising and Marketing Association, 47%) вдається до онлайн-пошуку після вивчення друкованого флаєра або рекламного оголошення в журналі. І це чудова новина, адже головне завдання – спонукати до подальшої взаємодії з вашим брендом.

5. Друкована реклама прискорює повернення інвестицій

Ідеальний спосіб збільшити продажі та підвищити впізнаваність – створювати комплексні рекламні кампанії, інтегруючи друковані та цифрові рішення. В цьому випадку віддача від вкладень може досягти... 240%. Саме такі дані дослідження BrandScience, яке проаналізувало понад 500 європейських кампаній. Справжній успіх приходить при ефективній комбінації всіх можливих каналів.

Однак не варто забувати про ще однією важливою складовою успіху - якості друкованої продукції. Тому дуже важливо уважно підійти до вибору підрядника: проаналізувати його надійність, досвід, портфоліо і рівень клієнтського сервісу. 

Також потрібно звернути увагу на технічні можливості. Адже для рекламної кампанії можуть знадобитися зовсім різні види виробів, скажімо, візитки, флаєри, буклети, брендовані чашки або футболки. І набагато простіше, коли всі завдання може виконати одне підприємство, а його менеджери можуть підказати найкраще (найбільш економічне та ефективне рішення для тієї чи іншої задачі. 

Сучасні поліграфічні технології (включаючи незвичайні види обробки - висікання або лакування) дозволяють створювати справжні шедеври, що виробляють незабутнє враження. Добре, якщо ваша друкарня володіє цим мистецтвом досконало.

Читайте также: