Геть застій: 4 способи збільшити роздрібні продажі

Геть застій: 4 способи збільшити роздрібні продажі

20.11.2017

Скільки разів ви стикалися з тим, що потенційні клієнти вибирали конкурентів? Дивно, але навіть з самими успішними підприємцями таке трапляється. І це зовсім не привід для розчарування! Подумайте, чому люди віддали перевагу іншій компанії та спробуйте усунути цю причину. У цьому вам допоможуть кілька цікавих ідей:

1. «Тотальна дегустація»

Як часто ви купуєте товар, не переконавшись в його якості? Швидше за все, тільки в екстрених випадках. І не дивно, адже так не хочеться ризикувати своїм бюджетом і купувати кота в мішку! Точно також думають і ваші клієнти. А варто дати їм можливість попередньо протестувати товар чи послугу, як відразу ж ваші продажу підуть вгору. І не бійтеся залишитися в програші: задоволені покупці неодмінно порекомендують вас іншим і тим самим покращити репутацію бренду.

2. «Гра в шпигуна»

Якщо ви відкрили свій магазин, пора влаштувати стеження за клієнтами. Ні, не для того, щоб обчислити спритного шахрая. Головне завдання - з'ясувати, як люди пересуваються по маркету. Можливо, деякі товари мають незручне розташування, і людям доводиться витрачати багато часу, щоб їх відшукати. А це вагома причина вибрати конкурентів! Вирішити цю проблему дуже просто: спостерігайте за відвідувачами та регулярно цікавтеся його думкою про ваш сервіс з допомогою опитувань та анкетування. Так вже незабаром ви зрозумієте, що конкретно потрібно змінити для бездоганного обслуговування.

3. «Повний фарш»

Продаєте певні товари та послуги? Подбайте про те, щоб вони були завжди доступні для покупців! Уявіть, що ваш заклад прийшли гості, які просто обожнюють пасту. Вони з палаючи ми очима роблять замовлення, а у відповідь чують фразу: «Вибачте, у нас закінчилися потрібні інгредієнти для приготування...». Що ж, у такому разі ви ніби самі пропонуєте людям вибирати конкурентів і піддаєте себе невдачу. Адже можна заздалегідь купити все необхідне і вчасно поповнювати асортимент. До речі, ця порада стосується й інших галузей бізнесу.

4. «Сильна ланка»

Чим би ви не займалися, потрібно бути на сто відсотків обізнаним у своїй сфері. А як інакше? Щоб не впасти обличчям в бруд перед клієнтами, добре вивчіть ваш асортимент, всю інформацію про кожний продукт, у тому числі переваги та недоліки. Так ви зможете дати корисні рекомендації покупцям і переконати їх зробити замовлення саме у вас. Повірте, аудиторія по гідному оцінить професіоналізм і відповідальний підхід до роботи. А значить - вибір буде на вашу користь!