Effie. Найефективніші у 2010-му!

— 05.05.2017


3-го грудня у Софіївському Гранд холі готелю «Прем'єр Палац» при партнерстві групи компаній Вольф, відбулася одна з найважливіших подій на рекламному ринку України - Міжнародна конференція по ефективності рекламно-маркетингових комунікацій «Effie. Ideas that worked» та церемонія нагородження переможців Effie Awards 2010.

У цьому році на участь у Effie Awards Ukraine було подано рекордну кількість заявок - 82 (в минулому році було подано 53 роботи, в 2008 - 63 кампанії). Схоже, що вперше за п'ять років існування премії в Україні, рекламодавці і агентства зрозуміли і оцінили престижність нагороди Effie Awards. На руку премії зіграв і криза - клієнти агентства стали більш «грамотно» витрачати свою бюджетів, роблячи ставку на ефективність своїх рекламно-маркетингових комунікацій.

При цьому, незважаючи на масовість заявок, величезна кількість категорій залишилося без нагород взагалі, а золото і срібло судді роздавали вкрай скупо. Наймасовішою в плані лауреатів стала категорія "Retail & public services", в якій відзначилися призами відразу 11 рекламних кампаній. GrandPrix завоювала спільна заявка BBDOKyiv&TalanCommunications. Другий рік поспіль вища нагорода конкурсу дістається інтегрованої кампанії Pepsi. Можливо, і іншим брендам і агентствам пора подумати про подання на Effie саме інтегрованих кампаній.

Загальне враження. Традиційно сильні, «багатобюджетні» і лідирували за кількістю заявок (і відповідно нагород) роботи «Financial & Business services» і «Health & beauty» в цьому році поступилися пальму першості іншим категоріям, а конкурсні роботи цих категорийпринесли всього по дві бронзи. Сильно заявили про себе заявки категорії «Non-alcoholic drinks» (дві бронзи, срібло, золото і GrandPrix) та категорії «Retail & public services» (три бронзи, сім срібних статуеток і золото). Традиційно, категорію рітейлу називають категорією mcdonald's (можливо це справедливо, адже з 7 срібних нагород, п'ять дісталися саме mcdonald's).

В цілому, переможці цього року засвідчили цікаву тенденцію - все частіше виграють кампанії, які пропонують нестандартну комунікацію. Так, наприклад, кампанія «Ксенія Собчак. Аварія» для "Евросети", що включає вірусний тизер, промо та телевізійний ролик виборола два золота та одне срібло. До речі, саме Кінограф завоював звання самого ефективного рекламного агентства України за версією Effie Awards-2010.

Для тих, хто не був на церемонії нагородження - список переможців на effie.org.ua/ru/effie_2010/winners_2010.