5 способів виділитися на виставці або заході

5 способів виділитися на виставці або заході

07.05.2019

Дуже часто компанія, плануючи представити себе на виставці, купує місце максимально можливого по бюджету розміру, друкує банер і стандартні роздаткові матеріали (візитки, флаєри, буклети). Персонал на стенді нудьгує, немає динаміки, і потенційні клієнти проходять повз, нічим не зацікавившись. Друковані матеріали дістаються «колекціонерам» папірців. Підсумки виставки досить сумні: нових контактів або замовлень немає. А вся річ у тому, що стенд вийшов нудним і незапомінающімся. Спробуйте змінити підхід. Ось кілька порад, як зробити ваш стенд привабливіше і цікавіше, щоб максимально зацікавити відвідувачів виставки.

Почніть задовго до початку виставки

Перед виставкою вивчіть інтереси та переваги ваших клієнтів: для чого вони йдуть на захід і що хочуть знайти. А заодно продумайте, які промоподаркі вони хотіли б отримати.

Придумайте хештег, і все новини, пов'язані з виставкою, в соцмережах і блозі компанії супроводжуйте ім. Також переконайтеся, що хештег присутній у всій друкованої продукції для виставки, вивісці, можливо, уніформі співробітників, які будуть присутні на стенді.

Взагалі спеціально пошита уніформа для персоналу вигідно відрізнить вас від інших учасників виставки та покаже, що ваша фірма довго готувалася до неї, раз врахувала навіть одяг.

Проаналізуйте поведінку великих гравців ринку на виставці. Можливо, є методи привернути увагу, які можна взяти на озброєння. Наприклад, організувати лотерею, конкурси або запропонувати невелике частування.

Дистанціюється від концепції «довідкового бюро»

У більшості випадків співробітники сидять усередині стенда і чекають, коли зацікавлені клієнти почнуть ставити їм питання. Не треба чекати. Надішліть своїх людей в «поле», нехай вони першими ставлять питання, виводять людей на діалог. Навіть якщо людина шукає зовсім не те, чим займаєтеся ви, підкажіть йому, де знайти шукане - і він вас запам'ятає. А коли виникне проблема з вашим профілем, звернеться саме до вас.

До речі, співробітники на стенді повинні забути про поганий настрій і втоми. Подбайте про те, щоб клієнта завжди зустрічав ввічливий і говіркий співробітник.

Відрізняйтеся

Більшість стендів збираються зі стандартних частин і виглядають приблизно однаково. Але якщо ви не зможете «зачепити» клієнта і залишити сильне враження про себе, то він, швидше за все, і не згадає, що ви були представлені на виставці. Тому ваш стенд повинен бути несхожим на всі інші. Ніщо не заважає задрапірувати стіни стенда плакатами, друкованими спеціально під захід, додати точковий різнокольоровий світло.

Найміть команду дизайнерів, які ніколи не займалися виставками, нехай ваше простір буде схоже, наприклад, на інтер'єр квартири в стилі ретро або на капітанський місток корабля.

Вибравши дизайн, постарайтеся витримати його в усьому — від уніформи співробітників до стилю друкованої продукції. Все повинно бути продумано до дрібниць. Тоді клієнт буде приємно здивований цілісністю картини, виділить і запам'ятає саме ваш стенд.

Також можна влаштувати будь-які заходи, в яких відвідувачам буде цікаво взяти участь, скажімо, вікторину з дрібними призами. Все це буде вигідно відрізняти вас від одноманітних сусідів і призведе людей.

Вклали в відеоподачу

Відеоролик, презентація, анімація на великому екрані виглядають набагато цікавіше, ніж статичні таблиці та графіки на папері. Тому варто повісити на стенді кілька великих телевізорів і крутити по нім вашу рекламу, статистику та навіть просто в реальному часі. Цим ви привернете людей. А тим з них, хто захоче дізнатися про вашу компанію більше, варто роздати видрукувані на папері матеріали, щоб потенційні клієнти могли вивчити вашу пропозицію в спокійній обстановці.

Використовуйте незвичайний дизайн роздавальної продукції

На виставках відвідувачі отримують масу роздавальних матеріалів, які часто навіть не читаються. Зацікавити та стимулювати вивчити ваші буклети чи брошури також допоможе нестандартний дизайн в комплексі з красивою поліграфічної обробки. Продумайте над можливістю зробити продукцію оригінальної форми, додати ажурну висікання або текстуру за допомогою лаку або дизайнерського паперу. Такі інвестиції обов'язково окупляться!

Отже, шукайте несподівані рішення, виділяйтеся, грайте зі своїми відвідувачами. І тоді ваша компанія відкладеться в пам'яті у клієнта. Він буде із задоволенням з вами співпрацювати та з нетерпінням чекати наступної виставки, бажаючи подивитися, чим ви його здивуєте.