Директ-мейл: підходимо креативно

Директ-мейл: підходимо креативно

29.01.2019

Прямі поштові розсилки - популярний маркетинговий інструмент. Він дозволяє підтримувати комунікацію з теперішнім та потенційними замовниками, сприяє підвищенню продажів, розширенню клієнтської бази. Сучасні поліграфічні технології дозволяють виготовляти матеріали для розсилок відносно недорого. З одного боку, це перевага. Однак, велика кількість аналогічної продукції конкурентів вимагає ретельного підходу до дизайну і змісту відправлень. Невелике керівництво допоможе надихнути на нові ідеї.

Створіть свого персонажа

Кумедні персонажі дозволяють стати бренду «людяніше» в очах клієнта, а також відмінно запам'ятовуються. Компанія набуває певного "обличчя". Хороший приклад - яскраві звірята, залучений в рекламній кампанії Society of Design Etiquette, присвяченій дизайнерським етикетом. Метою меседжу було донести важливі принципи, яких слід дотримуватися графічним дизайнерам. Основні посили доносили до дизайнерської цільової аудиторії придумані герої:  

  • сова з обсесивно-компульсивним розладом, яка прагне постійно все перевірити;
  • тигр з клаустрофобією і боязню надлишку дизайнерських елементів в маленькому просторі;
  • лисиця (натяк на фразу англійською мовою, містить всі букви алфавіту і використовується для зображення шрифтів The quick brown fox jumps over the lazy dog), закохана у типографіку;
  • надихаюча Juicy Lucy, у полум'ї пристрастю до творчості.

До наповнення відправлень розробники рекламної кампанії також підійшли дуже творчо, підготувавши цільової аудиторії набір подарунків - керівництво по якісному дизайну від сови, калейдоскоп від Juicy Lucy, креативну брошуру з красивою висіканням від тигра.

Використовуйте текстури

Використання різних рівнів сенсорного сприйняття допомагає залучити потенційних замовників. Різні рельєфи та текстури виглядають дуже стильно і сучасно. Досягти такого ефекту можна використовуючи дизайнерські папери або поліграфічну обробку - ламінування, лакування, тиснення (блінтове або фольгою). Як приклад можна навести директ-мейл продукцію для діджея Erre, розроблену студією Elle Visual. На створення логотипу дизайнера надихнув вид вінілового диска.

Пустити в дію цікаву висічку

"Віконця" в поліграфічній продукції можуть розповісти про цінності вашої пропозиції нестандартним чином. Саме вони використані для реклами перукарні Caroline Henson. "Позбутися темних коренів дуже просто" - наочно демонструє оригінальна реклама. 

Шокуйте користувачів

Рекламна кампанія фільму про зомбі також залучила матеріали з нестандартною висічкою. Частина буклету була виконана у вигляді руки зомбі та покладена в поштову скриньку, так щоб її було видно. Це відразу ж привертає увагу і змушує розглянути вкладення.

Розкажіть, що всередині

Чіткий і зрозумілий заклик до дії - невіддільна частина будь-якої маркетингової кампанії. Якщо розташувати його зовні, у реципієнта з'явиться інтерес відкрити та прочитати необхідну інформацію. Оформлення та поліграфічне виконання конверта не менш важливі, ніж вкладення. Наприклад, Tartan Marketing розробив блискучий дизайн для компанії, що спеціалізується на вітряній енергії. 

Яскравий зелений колір підкреслює екологічність такого виду енергії. Темніша Зелена фольга, нанесена на зображення листя та автомобілів, завдяки мерехтінню створює ефект руху. 

"Любителям енергії вітру" говориться на конверті - і слоган, і дизайн спонукають уважно вивчити вміст.

Додайте подарунок

При підготовці поштової розсилки не варто обмежуватися тільки друкованою рекламною продукцією. Невеликі подарунки допоможуть залишитися в пам'яті у клієнтів і виграти боротьбу у конкурентів. Відмінний приклад - реклама компанії MDVIP з тематикою пустелі та невеликим кактусом в подарунок користувачам.

Отже, для підготовки поштової розсилки потрібна фантазія. Тільки креативний підхід до дизайну і вибору поліграфічних технологій дозволить створити по-справжньому ефективну рекламну кампанію і повернути вкладені кошти максимально швидко.