Кілька ідей, як підвищити продуктивність в офісі

Кілька ідей, як підвищити продуктивність в офісі

19.07.2019

На продуктивність співробітників в офісі впливає безліч факторів. Зрозуміло, необхідна хороша мотивація. Але також важлива атмосфера в самому приміщенні. Іноді достатньо придбати або навіть переставити по-іншому офісні меблі, замовити яскраві канцтовари, щоб персонал відчув себе краще і з великим ентузіазмом брався за виконання завдань. Ось кілька ідей, які можуть надихнути працівників.

Оновлення меблі

Застарілі меблі в поганому стані не викликає бажання працювати, а також дратує своєю непристосованістю до викликів сучасного офісу. Якщо частину робочого часу співробітники борються з відпадаючи ми дверцятами, з шухлядами що заїдають, скрипучим і хитким столом — падає і їх продуктивність (сили витрачаються не на те, що дійсно потрібно) і настрій.

Крім того, на старих столах може бути недостатньо місця для монітора або клавіатури, як результат — тіснота і незручність. А крісла, що не забезпечують достатню підтримку хребту, безпосередньо впливають на самопочуття.

Придбайте сучасну ергономічні меблі — та ваш персонал буде з великим задоволенням проводити час на роботі.

Додайте яскравих фарб

Якщо тільки плануєте обстановку в офісі, віддайте перевагу світлим тонам, а також додайте яскраві акценти. Це може бути малюнок на стіні, текстиль, картини з фотодруком або що-небудь інше. Прохолодні і яскраві кольори додають оптимізму, допомагають зняти стрес і підвищити продуктивність.

Підтримуйте чистоту

Бруд і пил неприпустимі в хорошому офісі. Це негативно позначається на здоров'я співробітників і відштовхує відвідувачів. До того ж в захаращеному офісі дуже важко знайти потрібний документ. І невдалі пошуки приводять до повторного перероблювання.

Продумайте розташування предметів

Якщо речі стоять на своїх місцях і доступ до них зручний, співробітники менше відволікаються. Скажімо, якщо принтер розташувати у віддаленому куточку, то є ймовірність, що по дорозі до нього співробітник заверне до кулера, а заодно піде на перекур.

Придбайте достатню кількість шафок і тумб, щоб все необхідне було в безпосередній близькості до кожного працівника.

Подбайте про відпочинок

Відокремте робочі місця від простору для прийняття їжі та відпочинку. Зміна обстановки важлива і дозволяє швидше відновитися, щоб повернутися до роботи з новими ідеями та силами. Це набагато ефективніше кава-брейків на робочому місці

Не економте на канцтоварах

Витрачати оплачуваний час на похід в сусіднє крило будівлі за єдиним степлером — дуже неефективно. Подбайте про те, щоб необхідна канцелярія — ручки, блокноти, палітурки та все інше — були в достатній кількості.

Крім того, важлива організація всіх предметів, так щоб на пошуки дрібниць на кшталт скоб або скріпок не витрачати час. Придбайте настільні органайзери та органайзери для документів — це дуже зручно і корисно. Та й столи будуть виглядати значно акуратніше.

До слова, якщо все канцтовари будуть виготовлені в єдиному корпоративному стилі, і на них буде нанесений логотип — ваш офіс буде виглядати стильно і солідно в очах клієнтів. Також подібні вироби можна дарувати відвідувачам на пам'ять про ваше підприємство.

Отже, правильна організація, гарне оснащення і постачання офісу можуть відчутно підвищити продуктивність праці та прискорити вирішення більшості завдань. Правильно оформлений офіс підвищує мотивацію співробітників, служить відмінною рекламою для потенційних клієнтів і сприяє підвищенню лояльності вже чинних. У комфортному місці людина набагато швидше зможе розкрити потенціал.